Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Ja, da er det 23% av menn på 45 år som ikke har unger. Mens 13% av kvinner. Noen kvinner får altså barn med de samme mennene eller i vertfall blir ikke far skrevet opp i registeret.

Da er det vel like greitt å si at det er på tide å finne seg ei hente brud eller reise til et annet land. Når det er slik er det ingen vits i å bo her i landet synes jeg i vertfall.

Anonymous poster hash: f9c23...705
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du drar det litt for langt. Kan vel heller si det sånn at uforskammede griser må hente thaidame, men det kan de takke seg selv for. Alle kan få norsk kone hvis de vil og barn hvis de har mulighet. Det er ingen menneskerett å få barn eller kone. Syns det er bra hvis voldtektsmenn og liknende ikke får barn.

Lenke til kommentar

Du drar det litt for langt. Kan vel heller si det sånn at uforskammede griser må hente thaidame, men det kan de takke seg selv for. Alle kan få norsk kone hvis de vil og barn hvis de har mulighet. Det er ingen menneskerett å få barn eller kone. Syns det er bra hvis voldtektsmenn og liknende ikke får barn.

Tydeligvis ikke. Tror det er like greitt å bare stikke, det er jo ikke slik i andre land i vertfall. r

Lenke til kommentar

Uten å ha vitenskapelig belegg for påstanden:

Andelen barnløse menn er større enn andelen barnløse kvinner, rett og slett fordi ønsket om barn er mindre hos menn.

Jeg kunne aldri tenkt meg barn bare for å få barn. En del kvinner ser på det som viktigere å få barn, enn hvem dem får barn med. For meg er det i aller høyeste grad motsatt. Selv om urdriften i meg ønsker å sette barn i alt som går på to ben uten pikk og skjegg (omtrent), er hodet langt mer selektivt (heldigvis).

Lenke til kommentar

Først, jeg synes det er dumt at folk bruker "anonymfunksjonen", man er rimelig anonym bak nick uansett. JEG synes det er greit å vite hvem/hvilket nick det er jeg prater med, siden man kan kjenne igjen folks holdninger og innstillinger.

Når det gjelder barn så blir det vel mer og mer slik som folk faktisk selv vil ha det, ikke samfunnsnormen. Flere og flere menn, ja, spesiellt menn, men også kvinner, setter individet foran samlivet og har det bedre sånn. Jeg synes det må være opp til den enkelte. Og for de som finner seg dame i utlandet, gratulerer, deres valg, kos dere.

Lenke til kommentar

Ja, da er det 23% av menn på 45 år som ikke har unger. Mens 13% av kvinner. Noen kvinner får altså barn med de samme mennene eller i vertfall blir ikke far skrevet opp i registeret.

Jeg skal ikke ha unge før jeg er 46, så da er jeg en del av 23-prosenten.

Mulig jeg drar til Thailand dersom frustrasjonen med "selfies" og "naking" blir for stor.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå ble jeg både far og bestefar før jeg var 45, så jeg har kanskje ikke stemmerett her.

Det er ikke noe galt i å gifte seg med utenlandske damer, men det er verd å påpeke at når f. eks. thaidamer kommer til Norge så blir de "norske". De forventer seg etterhvert frihet og likestilling og utdannelse, ikke å være hjemmeværende husmødre. Det er ikke etnisitet som avgjør dette, det er mulighet. Evt. kultur, dersom hjemlandets kultur står sterkt i Norge, som i muslimske miljøer. Men også muslimske jenter tar høyere utdannelse idag og vil velge sine menn selv.

Så skal man ha et gammeldags ekteskap må man flytte til et gammeldags land, og bosette seg der.

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har ikke noen gode norske ord på det enda, men MGTOW er definitivt tilstede i norske menn også.

Og norske kvinner har definitivt inspirert menn til å forbli barnløse og utenfor forhold, men det er en stor verden der ute, og hvis du reiser litt lengre enn sverige vil du finne at det fortsatt finnes kvinner som kan inspirere deg til å velge familieliv.

Tityboy sier alle kan få seg norsk kone, og det er nok riktig, hvorfor noen ville gjøre det er noe jeg stiller meg mer skeptisk til.

Lenke til kommentar

Tityboy sier alle kan få seg norsk kone, og det er nok riktig, hvorfor noen ville gjøre det er noe jeg stiller meg mer skeptisk til.

Hvorfor ikke?

Andelen av menn uten barn er naturlig nok høyere pga. flere faktorer, men at de ikke får seg kone er nok neppe den største årsaken til at de ikke reproduserer ikke har registrert noen barn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...