stax Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Heisann. En liten forespørsel jeg kommer med her. Kunne du laget logo i 184px.184px? Om du kunne plassert TC i logoen hadde det vært supert. Skal brukes til en CS:GO-turnering ettersom noen kompiser og jeg spiller seriøst, derfor kunne vi trengt en logo, hvis du har muligheten da selvfølgelig! Som sagt, størrelse 184x184 pixler, fem bilder med fem forskjellige farger. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Heisann. En liten forespørsel jeg kommer med her. Kunne du laget logo i 184px.184px? Om du kunne plassert TC i logoen hadde det vært supert. Skal brukes til en CS:GO-turnering ettersom noen kompiser og jeg spiller seriøst, derfor kunne vi trengt en logo, hvis du har muligheten da selvfølgelig! Som sagt, størrelse 184x184 pixler, fem bilder med fem forskjellige farger. Før noen tar den jobben må du nok komme med mer informasjon om hva du ønsker at skal være i/på denne logoen... Lenke til kommentar
stax Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 Det var jo det som var hele poenget med innlegget. Vil se hva folk kommer med etter så frie tøyler. Dog. er det fullt forståelig om ingen hiver seg rundt og gidder! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hvis du skriver litt flere forslag er det nok mye større sannsynlighet for at noen har lyst til å gjøre deg tjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå