AnonymDiskusjon Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Skal til lege imorgen for å sjekke dette, men tenkte jeg kunne spørre her for å høre om det finnes noe kunnskap der ute. På lørdag var jeg i en ekstremt stressende situasjon (etter et google-søk, så virker det ikke som det stress er den egentlige faktoren), jeg fikk ikke sove mer enn kanskje 2 timer og begynte å klø over hele kroppen. Nå har det gått 3 døgn siden lørdag, og kløingen har bare blitt verre, samtidig som søvnen har gått rett i dass. Kløingen fungerer sånn: mens jeg skriver dette klør jeg 8-9-10 steder på kroppen, begynner jeg å klø sprer det seg å blir mye mer intenst. Jeg våkner midt på natten over at jeg klør, det går utover jobben min fordi jeg ikke greier konsentrere meg. Jeg har ikke sett noen antydninger til verken utslett eller røde prikker før idag, da jeg gikk ut av dusjen var jeg rød på ene siden av magen. Er det noen som har noen gode råd? Anonymous poster hash: 3f8d9...b2d Anonymous poster hash: 3f8d9...b2d Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg klør hvis jeg bruker annet vaskepulver enn Neutral. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå