Gå til innhold

[Løst] protein spoon

Anbefalte innlegg

jeg har en protein spoon som står national measure 60 cc protein. .er 66 cc, 56 gram? jeg trenger 73 g protein .. så da blir den en og halv skje cirka ? Jeg pleide alltid å blande 2 protein skjeer med 4 dl melk, men står bare 2 dl vann da kan jeg bare bruke 2dl melk.. det er veldig lite ..men sikkert nok.

På boksen står det at en porsjon 2 målskjeer er 30 gram ? kan ikke bare være 30 gram.

Da må jeg ta 5 målskjeer da? kanskje 4-5 dl melk ? for å 75 g protein , men melken tilsvarer jo en del protein som blir 12-15 g protein .

Endret av lion33
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det står på boksen så stemmer det nok.

TN-sin skje er for eks 10g.

Har du ikke kjøkkenvekt?

Hvilket protein er det og hvor stor bøtte?

100 whey protein 3000 g

skjeen må være 15 g. hvis 2 skjeer tilsvarer 30 g

Lenke til kommentar

Det er 15g pr skje ja.

teknisk sett så har jeg bare fått i meg 30 gram + melk blir jo 42-45 gram protein etter trening, skal jo ha minst 72-73, veier 73. Men nå vet jeg det. .Men det spiller ingen rolle, begynner nesten å tenke at ekstra tilskudd er bare tull. Du får jo nok fra maten, man spiser i løpet av en dag, men det øker motivasjonen og man føler seg bedre av slike ting .Kan hende det har gått 3-5 timer uten å spise, da lønner det seg å ta en slik. Selv om jeg tar det som oftest etter trening. Har tross alt spist 5 ganger i dag, + protein spiste for 1 t 30 min siden, nå tar jeg protein .. jaja

Endret av lion33
Lenke til kommentar

Ja trener du for å øke massen eller styrken vil kroppsvekten x 1,7g være nok.

En kyllingfillet er ca 30g.

Tilskuddet er bare enkelt for de som vil gjøre det slik.

Jeg vil øke massen, du vet gå opp i vekt, jeg tror jeg holder meg til 30 gram ja, fader som det smaker tror jeg tok litt mye uansett . holder meg til 30 g ,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...