Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Tulipan Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Hei, Alec Ask. Meget gode detaljer i blomstens støvbærere, og dybdeskarphetsområdet er velvalgt, etter min oppfatning. Fargepalett med røtter tilbake il Fuji's uforlignelige positive fargefilmer er på en måte blitt ditt "varemerke", og jeg setter stor pris på de klare, rene fargene ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Hei, Alec Ask. Meget gode detaljer i blomstens støvbærere, og dybdeskarphetsområdet er velvalgt, etter min oppfatning. Fargepalett med røtter tilbake il Fuji's uforlignelige positive fargefilmer er på en måte blitt ditt "varemerke", og jeg setter stor pris på de klare, rene fargene ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for positiv og hyggelig kommentar. Blomsterbilder blir det tatt en del av for tiden , hagen fylles opp av alle farger og fasonger. Tilbake til filmvalget så valgte man film ut fra fargegjengivelsen og for meg ble Fuji et selvsagt valg da jeg syntes Kodak ble for varm og gikk for mye mot det rødlige i fargespekteret. Derfor synes jeg også at Fuji leverer skarpere bilder og med mer naturtro fargepalett. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Riktig flott med varme rene farger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Riktig flott med varme rene farger Hei Torhild ! Takker for positiv og hyggelig kommentar. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg