AnonymDiskusjon Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Hallo. Til dere som evt har testikkelprotese, kan dere fortelle hvordan operasjon og tiden etterpå var? (Har 1 testikkel grunnet en operasjon når jeg var 3 år eller noe, og vil egentlig ha 2 grunnet selvbilde og drit.) Anonymous poster hash: d13e5...54e Lenke til kommentar
itsjustme Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Dette er kun en test(ikkel).. Lenke til kommentar
itsjustme Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Hei der, kan skrive i 2 timer om jeg vil akkuratt nå for har sjøl mye på hjertet. Er på nettet og ser etter litt info, men hva gjelder du lurer på så har jeg nylig sjøl vært igjennom. Sykehuset tok venstre for ca 5 år siden, gikk siden med kun høyre stein fram til i våres. Da tok de den og grunnet mistanke, noe som viste seg og være feil men velger ikke gruble over det. Som betyr..jeg går med 2 proteser. Jeg fikk ingen tilbud etter første operasjon om og implantere en protese, og ikke viste jeg at det fantes engang. Når jeg i vår..ca 5 år senere har mistanke om svulst i høyre, får jeg forespørsel om jeg vil ta proteser i erstatning. Ingen annen effekt enn psykologisk har disse sier legen, det føles bedre ut..ser bedre ut..et bedre selvbilde. Skal love deg jeg ble glad og like overasket over at muligheten var der, ellers...flat pung liksom??? Når det gjelder hva du lurer på...er det egentlig ingenting og lure på. Klart du implanterer om du kan. Ingenting og frykte..når det gjelder smerter ang operasjon, tiden etterpå eller i senere tid. Jeg gikk inn med en ekte stein og kom ut med to falske. Ingen problem. De føles annerledes..abslolutt, ganske så sirkelrunde og i mitt tilfelle store. (kan klemme så mye du vil). Legen befølte den siste steinen min og sa..Ok tror vi bestiller 2 stk Large. Hvis dette er large vil jeg ikke se XL for og si det sånn. Ikke plagsomt altså... jeg vet ikke kanskje bare annerledes. Føles slik iallefall..altså annerledes ikke plagsomt. Bare gjør det hvis du føler for det, og det vet jeg du gjør..ingen traumer der og frykte. Hilsen Nylig Operert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå