Delvis Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Kom i en kontroll i dag for første gang på 10 år sikkert. Det han gjorde, var å spørre etter førerkort og vognkort. Kikket litt på de, gav de tilbake og sa bare: "go greier, ha det bra" Ehh..? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 De sjekket da om du hadde førerkort og vognkort, er ikke det nok da? 1 Lenke til kommentar
Braljar Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Har selv aldri vært ute for at de har gjort noe særlig mer. Er vel ganske vanlig har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2014 Jo men er det normalt? Trodde kontroller var enten teknisk, promille eller fartskontroller. Update: okay. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 De har andre typer kontroll også, men er ikke uvanlig at det bare er førerkort og vognkort. Ren tipping, så stiller politiet seg opp langs veien når det er rolig for de og tar en liten kontroll. Alternativt var de på utkikk etter noen, og var egentlig mest interessert i å se hvem du var... 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2014 Det som jeg tenkte at de kanskje så etter noe ja. For han kikket bak (har varebil). Foran meg sto det en bil med masse esker baki, han ventet og fikk ikke kjøre. Er vel mye tjuegoods for tiden og kanskje. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg ble stoppet i en promillekontroll hvor de ikke ville la meg blåse. De sto med apparatet i hånda men nei. Mens de snakket med meg var det to andre som studerte lasterommet nøye gjennom vinduet. Var nok bare ett påskudd hele kontrollen. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg ble stoppet i en promillekontroll hvor de ikke ville la meg blåse. De sto med apparatet i hånda men nei. Mens de snakket med meg var det to andre som studerte lasterommet nøye gjennom vinduet. Var nok bare ett påskudd hele kontrollen. Mener du at de hadde etablert en kontrollpost kamuflert som promillekontroll slik at de kunne stoppe deg og undersøke hva du hadde i lasterommet? Er du involvert i organisert kriminalitet og blir spanet på av politiet? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Ta en titt på serien Nattpatruljen på TVN. Sånne kontroller er fullstendig normale. De tar en nærmere titt på deg og bilen du kjører. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 De stoppet flere en meg, de så nok etter noen og laget kontrollen som et cover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå