tc47 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 ... og hvor mange tror faktisk at Arsenal taper denne? Blir nok grei skuring for de. og hvor mange trodde Wigan kunne vinne finalen mot City i fjor?... 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 ... og hvor mange tror faktisk at Arsenal taper denne? Blir nok grei skuring for de. og hvor mange trodde Wigan kunne vinne finalen mot City i fjor?... Hvor mange trodde Wigan skulle slå City i år også? Vi slo de Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Faen, lurer fremdeles på hvilken kamp jeg skal se etterpå, Arsenal - Hull eller Barcelona - Atletico. Er det her noe å lure på, din forbanna tulling? Barcelona - Atletico selvølgelig! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 ... og hvor mange tror faktisk at Arsenal taper denne? Blir nok grei skuring for de.Jeg kommer til å bli veldig overrasket hvis de ikke vinner. De har hatt god kontroll på dem ellers også men det hadde ikke gjort meg noe hvis Hull tok denne. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg er egentlig fornøyd med at Fabianski starter. Synes det er realt gjort av Wenger. Skal det være en mulighet for å beholde gode 2. keepere i troppen, må de få tillit som dette. Det sender et signal i hvert fall. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg tror at jeg kommer til å se på Barcelona - Atletico Madrid. Håper Wenger tar denne akkurat nå så blir det slutt på bablingen om trofeløse år. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg tror at jeg kommer til å se på Barcelona - Atletico Madrid. Håper Wenger tar denne akkurat nå så blir det slutt på bablingen om trofeløse år. Valget står mellom å se Barcelona spille mot en vegg, eller Arsenal spille mot en vegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Lykke til folkens. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 COYG! La dette bli en gledens kveld. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 COYG! Og måtte dette bli en fin kveld! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Vet ikke om det er kaker eller nervøsitet, men formen har vært bedre :-P 1 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Skjønner godt at det kan være litt høye skuldre nå. Godt det er i gang, tror nervøsitet forsvinner litt bare det starter! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Fy faen aldri vært sååå nervøs før en finale før! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Fy faen aldri vært sååå nervøs før en finale før! Ditto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå