tc47 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Haha, har et par kompiser her jeg studerer som er Arsenal-supportere og de føler seg så sikker på seier at det er nesten litt skummelt for deres skyld... Btw, tipper Huddlestone blir den viktigste spilleren for Hull i morgen! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Får prøve å finne en unnskyldning til å se denne kampen i morgen. Ikke så lett når det er så mye fotball ellers i året Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 <p> Beroligende stats: Hull har tapt ni av ti kamper mot topp-5-lag denne sesongen, og har bare fått ballen i mål i to av disse kampene (hjemme mot Liverpool og borte mot Everton) Hull har kun tatt poeng i fire av 22 kamper mot topp 11 Hull har ett poeng på de siste fem kampene i ligaen Hulls mestscorende spillere denne sesongen er Long og Jelavic. Begge må stå over i morgen. Nestemann på listen står med imponerende tre PL-mål Hull har tapt syv av sine elleve siste FA-cup-kamper mot lag fra samme divisjon Hull har ikke vunnet et trofé i klubbens historie, med unntak av ligagull i lavere divisjoner Vi har vunnet begge kampene våre mot Hull i ligaen, og har 5-0 i målforskjell Vi har vunnet våre siste fem i ligaen, og har kun sluppet inn ett mål Vi har vunnet 19 av 22 kamper mot de nederste elleve lagene i PL Bortsett fra Walcott, har vi ingen nevneverdige skader Vi har nest flest FAC-trofeer i turneringens historie, ett bak United Vi har tapt våre 3 siste finaler. #mentallyweak Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Flaks at du ikke får lov av fruen å se kampen! Hadde blitt litt mye tror eg.... Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg unner Arsenal, Wenger og Benbjo et trofe, så sånn sett ville det vært herlig om Arsenal vant i dag. Men jeg må innrømme at jeg unner Harper et trofe mer enn noen andre i dag. Hadde vært sykt morsomt om han sto i dag, holdt buret rent og fikk seg er trofe. Ah, det hadde vært så herlig. Fantastisk menneske. Men han står kanskje ikke i dag? Unner han uansett å være på et vinnerlag. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg har troen på seier i dag. Vi har hatt en god utvikling den siste tiden og skal inn i en finale som betyr veldig mye for spillerne, fans og ikke minst klubben. Sikker på at alle man gir 100 %, og med 100% innsats skal vi være bedre. COYG, dagen i dag skal være starten på en ny begynnelse med trofésanking og gode resultater for klubben! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Får man sett kampen i Bergen noe sted? Har laptopen som nødløsning, men vil helst slippe Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Haha, har et par kompiser her jeg studerer som er Arsenal-supportere og de føler seg så sikker på seier at det er nesten litt skummelt for deres skyld... Btw, tipper Huddlestone blir den viktigste spilleren for Hull i morgen! Ja, disse kompisene dine bør jo ikke være alt for trygg. En finale er en finale og alt kan skje. Hull kan parkere bussen, og kontre inn et mål 2 minutter før slutt..... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg unner Arsenal, Wenger og Benbjo et trofe, så sånn sett ville det vært herlig om Arsenal vant i dag. Men jeg må innrømme at jeg unner Harper et trofe mer enn noen andre i dag. Hadde vært sykt morsomt om han sto i dag, holdt buret rent og fikk seg er trofe. Ah, det hadde vært så herlig. Fantastisk menneske. Men han står kanskje ikke i dag? Unner han uansett å være på et vinnerlag. Unner selvfølgelig Harper et trofé mer enn hele Arsenal. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Får man sett kampen i Bergen noe sted? Har laptopen som nødløsning, men vil helst slippe The Scotsman viser den i sentrum 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 https://twitter.com/bigjohnterry/status/467616526607347712 Bare for å skremme dere litt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Flaks at du ikke får lov av fruen å se kampen! Hadde blitt litt mye tror eg.... Handler ikke om å få lov eller ikke, men det tror jeg du skjønner. Ser uansett ut som at det kan ordne seg. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Får man sett kampen i Bergen noe sted? Har laptopen som nødløsning, men vil helst slippe The Scotsman viser den i sentrum Takk for tipset! Da blir det nok en tur innom der! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Vi har tapt våre 3 siste finaler. #mentallyweak Skulle ønske fruen din inviterte meg på 17. mai-grilling hos dere, du virker som en gøy fyr å være rundt. 6 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Vi har tapt våre 3 siste finaler. #mentallyweak Skulle ønske fruen din inviterte meg på 17. mai-grilling hos dere, du virker som en gøy fyr å være rundt. Bor ikke begge i Trondheim? Kan det ikke la seg gjøre? Benbjo var visst Oslogutt.. Daså! Endret 17. mai 2014 av -Lasse Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Vi har tapt våre 3 siste finaler. #mentallyweak Skulle ønske fruen din inviterte meg på 17. mai-grilling hos dere, du virker som en gøy fyr å være rundt. Jeg kom med en faktaopplysning. Det samme gjorde du. Kult forøvrig at du kommer med forutinntatte meninger om meg basert på mine meninger og holdninger innenfor 1 tema. Ser ikke helt poenget annet enn å prøve å drite meg ut. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Du må da tåle en spøk i ny og ne når du først har tatt på deg rollen som sjefspessimist. Men for å være litt mer saklig: av de tre finalene du nevner, regner jeg med at den første er Community Shield i 2005, hvor vi møtte et Chelsea-lag som nettopp hadde vunnet PL med 95 poeng. Den andre er CL-finalen hvor vi spilte mot superfavorittene Barcelona med 10 mann. Ingen av disse kampene har noe med mental svakhet å gjøre. Vi møtte rett og slett overlegen motstand. Ligacupfinalen i 2011 er en annen sak, men som sagt er det bare tre av de som startet den kampen som kommer til å starte i dag; Szczesny, Kos og Sagna. Vi er et mye modnere lag nå enn vi var den gangen. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Ikke opplagt at det du skrev var en spøk. Spesielt siden ikke siden mange er så opptatt av å slenge dritt om meg hele tiden. Uansett, tenkte mest på ligacupen i 2007 der Wenger hvilte oss til tap. Er heller ikke enig i at Barcelona var totalt overlegne. I dag får vi nok se et ekstremt nervøst lag og mye slurv i begynnelsen. Er veldig spent på hvordan de tre du nevner takler situasjonen. Det er viktig at vi unngår tidlig baklengs. Da blir det vanskelig tror jeg. Uansett så prøver jeg bare å være en motvekt til de som tror dette blir total overkjøring. Kampen blir nok jevnere enn som så. En finale er en finale og underdogs spiller ofte over evne mot favorittene. Styrkeforhold mellom lag betyr gjerne ikke så mye Endret 17. mai 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå