Gå til innhold

FA Cup finalen 2014: Arsenal - Hull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer alle Gooners! For en kamp, for en dag! Har faktisk felt min første gledeståre på en årrekke. Dette her er ubeskrivelig deilig for klubben, spillerne men først og fremst vår fantastiske fanskare som har støttet laget gjennom 8 tunge år. For ikke å nevne Wenger! Noen av de peneste bildene jeg har sett der han ble dynket i Champagne. Glede blir ikke mer fortjent enn det der.

 

Vanskelig å sette ord på det her nå, men nok en gang gratulerer!

Endret av Liquidkey
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er helt slått ut. For en match! Nesten litt typisk Arsenal. Starter helt forferdelig og tar seg opp i andre omgang. Mye mer artig enn om vi skulle valse over Hull og vinne med mange mål synes jeg. Målet til Ramsey er jo helt latterlig. Assisten er nyyyyyyydelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Gratulerer! :) Fortjent, definitivt. Og de fineste målene stod dere for.

Jeg er stolt av gutta i tigerstriper, og holdt et lite håp til det siste. Vi kom jo til finalen! Det i seg selv er jo kjempestort, spesielt for oss!

 

Av Tottenham, Liverpool, Everton og Wigan var dere våres tøffeste motstandere. Det skyldes vel at vi ganske dårlig og dere spilte meget bra i åpningsminuttene. Elmohamady er en farlig spiller for motstanderen! Gratulerer så mye med europaspill neste sesong. Håper dere kommer langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...