archongamer Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Så jævlig deilig, og endelig slutt på det jævla trofeemaset Beste laget vant fullt fortjent til slutt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Da er det bare å bevege seg til Bundesliga-tråden. Finalene står på rekke og rad i kveld. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Herregud for en match. Jævligste jeg har vært med på! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Fy faen, griner. Dette er så jævlig deilig! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Dere gjorde det i hvert fall underholdende! Gratulerer Arsenal. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Sterkt av Arsenal å slå tilbake etter den grusomme starten. Vel fortjent seier! 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 seriøst vi skulle ha gjennomført kampen bedre, men fotball er fotball. FAEN HVOR GODT DETTE ER!!!!! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Stolt! Gratulerer alle sammen! Dette er starten på noe godt noe! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 Fy faen, har ikke ord. Elsker denne klubben så utrolig mye. Unner Wenger alt på jord. GRATULERER ALLE GOONERS!!! Dette markerer starten på en ny storhetstid! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Gratulerer alle Gooners! For en kamp, for en dag! Har faktisk felt min første gledeståre på en årrekke. Dette her er ubeskrivelig deilig for klubben, spillerne men først og fremst vår fantastiske fanskare som har støttet laget gjennom 8 tunge år. For ikke å nevne Wenger! Noen av de peneste bildene jeg har sett der han ble dynket i Champagne. Glede blir ikke mer fortjent enn det der. Vanskelig å sette ord på det her nå, men nok en gang gratulerer! Endret 17. mai 2014 av Liquidkey 4 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer, dette er Wenger vel unt, fantastisk manager som endelig får trofé igjen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg er helt slått ut. For en match! Nesten litt typisk Arsenal. Starter helt forferdelig og tar seg opp i andre omgang. Mye mer artig enn om vi skulle valse over Hull og vinne med mange mål synes jeg. Målet til Ramsey er jo helt latterlig. Assisten er nyyyyyyydelig. 5 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Giroud er ikke verdens beste spiss. Men fy faen så deilig spiller han er når andre spiller kommer på løp og hjelper han. Den touchen på 3-2 målet er helt drøy! Tenk to spisser med Giroud og en pissrask spiss ved hans side. Hoho! Lenke til kommentar
Samara Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer! Fortjent, definitivt. Og de fineste målene stod dere for. Jeg er stolt av gutta i tigerstriper, og holdt et lite håp til det siste. Vi kom jo til finalen! Det i seg selv er jo kjempestort, spesielt for oss! 4 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Herlig å se Wenger med et smil i dag! Endret 17. mai 2014 av Tkse 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer! Fortjent, definitivt. Og de fineste målene stod dere for. Jeg er stolt av gutta i tigerstriper, og holdt et lite håp til det siste. Vi kom jo til finalen! Det i seg selv er jo kjempestort, spesielt for oss! Av Tottenham, Liverpool, Everton og Wigan var dere våres tøffeste motstandere. Det skyldes vel at vi ganske dårlig og dere spilte meget bra i åpningsminuttene. Elmohamady er en farlig spiller for motstanderen! Gratulerer så mye med europaspill neste sesong. Håper dere kommer langt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå