Dapper Chap Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Wembley Stadium17.05.2014 kl. 18:00TV2 Sport Premium Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Faen for et ræva tidspunkt å sende kampen på, da. Da er det jo Barcelona - Atlético Madrid. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Ønsket lag: Szczesny Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs Arteta - Ramsey Chambo - Özil - Cazorla Giroud Vil ikke at Podolski skal starte denne. Synes han har vært begredelig i det siste. Rosicky eller Wilshere på høyrekanten om Chamberlain ikke er klar til å starte. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2014 Tror ikke Ox blir klar til kampen. Har lyst på samme lag som deg med Rosicky på høyrekanten. Hadde vært så sykt deilig om han scorte det avgjørende målet. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 2-1. Fy faen som jeg gleder meg!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 4-1. Ramsey, Ramsey, Giroud, Mert. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Orker ikke se kampen, det blir for vondt dersom vi taper. Da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre av meg, ei med Arsenal heller. Best for Arsenal at de VINNER! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Gruer meg så sinnsykt. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Skal være overkommelig! har trua! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Går vi inn i kampen med riktig mentalitet og med respekt for Hull, så blir det seier. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Heia Hull og at Arsenal får null. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Står skrevet i stjernene at vi kollapser i en finale nok engang. Husker med gru lugacupfinalen som om det var i går. Det gjør nok mange av spillerne også. Blir interessant å se om de er mentalt sterke nok. Håper vi ikke undervurderer Hull og klarer å stå i mot første 20 og etablere et spill uten for mye nonchalanthet som har preget førsteomgangene våre de siste månedene. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Står skrevet i stjernene at vi kollapser i en finale nok engang. Husker med gru lugacupfinalen som om det var i går. Det gjør nok mange av spillerne også. Blir interessant å se om de er mentalt sterke nok. Håper vi ikke undervurderer Hull og klarer å stå i mot første 20 og etablere et spill uten for mye nonchalanthet som har preget førsteomgangene våre de siste månedene. Av de som startet mot Birmingham, er det sannsynligvis bare tre som kommer til å starte på lørdag; Szczesny, Koscielny og Sagna. Er ikke akkurat bekymret over den mentale styrken til sistnevnte, og de to førstnevnte vil garantert gi alt for å gjøre det godt igjen etter tabben for tre år siden. Vi har vunnet de siste fem kampene uten store problemer, og ledet til pause i fire av dem, så denne nonchalansen din vet jeg ikke hvor du får fra. Er faktisk mye mindre nervøs enn det jeg trodde jeg skulle bli i forkant av en eventuell finale. Nervene kommer nok krypende etter hvert, men jeg kan ikke se for meg noe annet enn at vi tar denne kampen dundrende seriøst og vinner greit. Vi er i god form, har en veldig god skadesituasjon og mer rutine i stallen enn vi hadde for tre år siden. Vi har en solid midtbane nå som Ramsey er tilbake, vår beste forsvarsfirer på årevis og en keeper som nettopp vant en (delt) golden glove. Faktisk har vi ikke sluppet inn mål de siste fire kampene. Dessuten har vi vært meget overbevisende mot svakere motstand siden starten av 2013. Skjønner at folk er pessimistiske som en slags forsvarsmekanisme etter alle nedturene de siste årene, men jeg gleder meg hemningsløst. Har drømt om å se Wenger løfte et trofé i ni år nå. This does not fucking slip now! Endret 13. mai 2014 av Le Professeur 4 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 This does not fucking slip now! Ikke jinx.... 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Faen for et ræva tidspunkt å sende kampen på, da. Da er det jo Barcelona - Atlético Madrid. Har de flyttet kampene? For et latterlig ligasystem La Dritt er. Trodde alle begynte klokken 16.00 på Søndag, men hele ligasystemet i Spania er korrupt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Blir gøy. hater at det er samtidig som la liga finalen da. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Vi er en gjeng som skal sette 2 tver atme hverandre Hater mest at jeg har eksamen på fredag og klarer ikke å konsentrere meg :/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Da har fruen offisielt invitert til 17mai grilling. Ser ikke helt for meg at fotball blir godkjent tidsfordriv da :/ Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 Eller orker du bare ikke synet av Arsenal som løfter et trofé? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå