Mr. Hermonella Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Hey:) holder på og sette opp rutorrent og rtorrent, har fult http://www.torrent-invites.com/showthread.php?t=195434 <- den, har fått til alt, men når jeg går inn i ruTorrent så kommer jeg rett inn til programmet, den spør alldri etter brukernavn/passord. Bruker Ubuntu server 14.04. Trenger dere noe mer informasjon så si ifra, jeg er veldig ny når det kommer til linux Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Hey:) holder på og sette opp rutorrent og rtorrent, har fult http://www.torrent-invites.com/showthread.php?t=195434 <- den, har fått til alt, men når jeg går inn i ruTorrent så kommer jeg rett inn til programmet, den spør alldri etter brukernavn/passord. Bruker Ubuntu server 14.04. Trenger dere noe mer informasjon så si ifra, jeg er veldig ny når det kommer til linux En smule skeptisk til den guiden der. Du laster ned en konfigurasjon til Apache, uten å se gjennom den og forstå hva den faktisk inneholder. Den kan være basert på en konfigurasjon fra en gammel Apache-versjon. Dessuten er den unødvendig tungvint i den forstand at både libtorrent, rtorrent og libxmlrpc kan legges inn fra pakkebrønnen (ikke nødvendig å kompilere selv). Jeg kjører selv rTorrent + ruTorrent, med passordbeskyttelse. Dessuten bør du ikke bare passordbeskytte rutorrent-mappen, men SCGI-mounten, som brukes for å styre rTorrent. Passordbeskytter du den vil du få spørsmål om brukernavn/passord når du åpner ruTorrent, så det er nok å passordbeskytte den. Jeg er i USA akkurat nå, men kan evt hjelpe når jeg kommer hjem igjen. 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 *snip* Hadde vert utrulig flott om du kunne ha hjulpet ja Burte jeg starte på nytt av syntes du? Isåfall hvordan fjerner jeg alt den guiden har lagt inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå