JonTj Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Batteriet i min iPhone 5 nærmer seg helt ubrukelig så jeg har tenkt å bytte det ut med et nytt. Denne jobben klarer jeg fint selv, men er noe skeptisk til å bruke $10 batterier fra ebay eller DX. Er det noen som har erfaringer med slike billigbatterier eller er det bare å styre unna? Hvor får man eventuelt tak i orginale batterier billigst? Ser at mytrendyphone.no selger et til kr.123 mens epledeler.no selger et til kr.349 Er det noen forskjell på disse batteriene bortsett fra prisen? Jeg betaler gjerne litt ekstra hvis jeg vet at det dyreste er bedre. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Har bestilt batterier fra MyTrendyPhone flere ganger (ikke til iPhone) og har alltid hatt gode erfaringer. De kan ha en blanding av både-og når det gjelder originale, men jeg ville ikke bekymret meg om de ikke hadde. En kamerat jeg bestilte til mente sågar at det uorginale fra MTP var bedre (det hadde nok litt større kapasitet) Dessuten super service og lav porto (neida, jeg jobber ikke der ) Husk dette er et internasjonalt firma som sikkert har gode leverandører. Har også kjøpt div. småstæsj som har vært bra. Endret 13. mai 2014 av GEIRHH Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Så lenge du ikke kjøper de billigste kinabatteriene, så er du stort sett trygg. De billigste batteriene kan mangle nødvendige sikringer og kretser for å hindre overoppheting, så skulle batteriet kortslutte kan det føre til ødelagt telefon og brannskadet hånd/øre/lår eller i verste fall nedbrent hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå