TommyGavin Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Hei. Kjøpte ny tv nylig og koblet pcen til tven. Alt fungerer strålende. MEN, har store problemer med teksten når jeg surfer rundt på nettet. Vanskelig og forklare, men virker som teksten er "dobbel". Ghosting er vel kanskje det som er lettest og forklare hvordan det ser ut som. Rett under teksten så ser du det samme ordet, akkurat som om det er en lys skygge av ordet. Tekst på filmer er det ikke noe problemer med. Netflix, youtube, hbo, ikke noe problemer med teksten. Men alt av internetsurfing og under ikonene på skrivebordet kommer den "doble" teksten opp. Blir ekstremt slitsomt etter en liten stund, da man må sitte og fokusere øynene hele tiden. Har leitet over alt etter en løsning, men har ikke funnet en døyt om folk som har samme problemet. Nesten så jeg lurer på om det er noe galt med øya mine Har trikset og mikset med innstillinger på tven og på pcen uten hell. Noen som har noe peiling? Vurderer og bytte tven da dette er ekstremt slitsomt, kanskje det hjelper med en annen tv. Har en philips 6-serie 55". Pcen er kraftig og moderne til og håndtere. Poster også tråden under Mediesenter-kategorien. Trenger desperat hjelp, noen som har peiling? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Denne tråde stenges da TS har laget flere, identiske tråder på forskjellige steder i nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg