CreAtiv3 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har kjøpt meg noen nye cder, men har lyst og kopiere sangene inn på pcen, men når jeg setter den i pcen, finner jeg bare to musikk filmer. Så hvordan kan jeg få musikk filene inn på pcen? Noen som vet om ett program. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Husk: Du har lov å ta kopi av originalmateriale til privat bruk! (ikkje kopi av kopi og ikkje distribusjon til mange) Om du selger kopiar av ting, skal du brenna i helvete Om det er ein ny MediaMax-beskytta CD, skal du bare deaktivera drivaren i Windows. Elles bør du bruka eit AudioCD-rippe-program. Sjølv støttar eg meg til phenomenon som har posta gode svar her. Min måte er: o Kjøp CDen o Putt CDen i dataen fort, før det kjem fingermerker og riper på den! o Hold nede shift mens dataen spinner opp disken (då unngår du den nye kopisperra) o Start EAC og bruk CDDB for å hente artist og titler o Grab til Wav o Encode med Lame/Razorlame og bruk -r3mix og VBR (google, så finn du svar) o Finpuss id3 med Tag&Rename og legg cover.jpg, lyrics, mm inn i sjølve .mp3'en o Ei mappe per album <Artist (årstal) - Album> og filnamn som startar med <Track# - Track Title> Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå