Jorgny Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Fant denne tven til en helt latterlig pris, og ble veldig fristet. Så over spesifikasjonene, og det så jo ikke så verst ut, heller. Dette skal være en tv jeg skal ha på rommet og bruke til å se på film og tv serier, kanskje litt konsoll-spilling. Er det noe spesielt jeg burde se opp for med denne tven som gjør at jeg ikke burde kjøpe den? Finner INGENTING på nettet om den, så tenkte det var lurt å spørre her om noen kunne tyde noe utifra spesifikasjonene. Hvis den ikke er noe særlig, tar jeg gjerne i mot forslag til en bedre en, men da er det viktig at den er i samme prisklasse. Jeg er ikke interessert i noe smart-tv/3D-greier. På forhånd, takk. http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/tv-lcd-led-og-plasma/tv-39-43-tommer/Skantic-B3920FHD/197427.3113/ Endret 13. mai 2014 av 1337BoX Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Det er sikkert ikke noen her som har denne tv'en. Har du sjekket "Omtale"-fanen? Den viktigste spesifikasjonen i forbindelse med spilling er såkalt "Input lag". Dette oppgis vanligvis ikke i tv-spesifikasjonene på noen tv'er. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jøss, er det noen som har børstet støvet av Skantic-navnet? Trodde det forsvant da Luxor ble solgt til Nokia. Sikkert bra TV i forhold til pris, men den er jo ribba for alt av finesser og bildekvaliteten må man jo se for å vurdere. Siden det bare er 50Hz og ingen flotte bildeforbedringskretser så er det antagligvis ikke så mye input lag. Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 Det er sikkert ikke noen her som har denne tv'en. Har du sjekket "Omtale"-fanen? Den viktigste spesifikasjonen i forbindelse med spilling er såkalt "Input lag". Dette oppgis vanligvis ikke i tv-spesifikasjonene på noen tv'er. Tven kommer også med noen moduser man kan velge mellom (movie, game, osv), så det må vel bety at produsentene i hvert fall har tatt med i beregningen at folk har tenkt å spille litt på den? Fikk sjekke omtalene ja, og de så jo temmelig fornøyd ut, men de se ser jo ut til å være de eneste 2 menneskene på hele internett som har en. Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 Takker for svar, jeg bestemte meg for å sjekke den ut. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 På en så enkel TV er nok modusene kun forhåndsinnstilte verdier for lys, kontrast og fargemetning. Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 På en så enkel TV er nok modusene kun forhåndsinnstilte verdier for lys, kontrast og fargemetning. Mente ikke at det nødvenndigvis gjorde den bedre å spille på, men heller at "spill-modus" er et slags tegn til at produsentene har tatt hensyn til at den skal kunne spilles på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå