Smedsrud Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Lekket bilde og testbruker skal avsløre Googles store oppussingsplaner.– Slik ser nye Gmail ut Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 nei, nei, nei. Foretrekker heller det gamle designet. 2 Lenke til kommentar
pstub Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Syns det ser bra ut! Håper det dukker opp mulighet til å sortere mail på størrelse og avsender også! 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Synes det ser ok ut jeg, sålenge det beholder eller forbedrer brukervennligheten så er det jo positivt. Men folk hater jo endringer, så forventer en del raserianfall over dette. 3 Lenke til kommentar
Milmo Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Denne ser grei ut, likte ikke den forrige overhalingen så blir bra å få en oppdatering. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Minner meg veldig om grensesnittet de fleste apper osv bruker på nettbrett. Personlig likte jeg det gamle designet bedre. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Ser greit ut. Det er alltid vanskelig når endringene kommer, men det tar ikke lang tid før man blir vant til det. Bare se på Facebook. 1 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Ser greit ut. Det er alltid vanskelig når endringene kommer, men det tar ikke lang tid før man blir vant til det. Bare se på Facebook. Veldig godt poeng Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Fuck. Da antar jeg at de samtidig fjerner Labs siden de over årene har fjernet omtrent alt av plugins der som har gjort Gmail brukbar. Høyreklikkpreview, bottom answering og quote selected er essensielle Labs-endringer, og de to første har de allerede fjernet. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Ser greit ut. Det er alltid vanskelig når endringene kommer, men det tar ikke lang tid før man blir vant til det. Bare se på Facebook. en ting facebook gjør som jeg aldri kommer til å venne meg til er å prøve å presse messenger appen ned i strupen til folk. ved å gjøre det gjør de det jo bare enklere å avistalere hele driten å bare bruke internett siden for mobil, Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 De gjør ikke noe med eposter som går tregt gjennom systemet ? Når en sender en enkel e-post så forventer man ikke å måtte vente mange timer før den kommer til mottakeren Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Ser jo nydelig ut! Folk klager alltid hver gang noe nytt kommer ut, skjerp dere.. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Ser bra ut, men er ikke akkurat sånn at gmail kan bli noe værre en det er i dag, tregt og ustabilt og uoversiktelig. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 nei, nei, nei. Foretrekker heller det gamle designet. "alle" foretrekke rvel å klamre seg til det de kjenner? Det er jo et hylekor uten like hver gang Facebook skifter design og det blir sikkert det samme nå også når Gmail skifter design. 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Og jeg som akkurat ble vant til det allerede endrete designet. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) nei, nei, nei. Foretrekker heller det gamle designet. "alle" foretrekke rvel å klamre seg til det de kjenner? Det er jo et hylekor uten like hver gang Facebook skifter design og det blir sikkert det samme nå også når Gmail skifter design. Jeg er veldig fornøyd med designet som er nå. Liker det veldig godt. Designet til Facebook er greit det. Det som er feil er at jeg ikke får sett alt som blir postet. Jeg får bare det som Facebook tror jeg er interessert i å se. Nå pleier ikke jeg å være med i hylekoret.Kun denne gangen. Hvis de klarer å gjøre gmail bedre, så er dette en velkommen forandring, men ut i fra bildene falt ikke det i min smak. Endret 14. mai 2014 av -Twix- Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) De gjør ikke noe med eposter som går tregt gjennom systemet ? Når en sender en enkel e-post så forventer man ikke å måtte vente mange timer før den kommer til mottakeren Selv om det er fristende, tror jeg ikke det er riktig av Google å stenge ute brukere som er sterkt rammet av PEBCAK. Endret 14. mai 2014 av RattleBattle Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Fuck. Da antar jeg at de samtidig fjerner Labs siden de over årene har fjernet omtrent alt av plugins der som har gjort Gmail brukbar. Høyreklikkpreview, bottom answering og quote selected er essensielle Labs-endringer, og de to første har de allerede fjernet. Gudene forby at vi kan ta egne valg på hvordan vi ønsker å bruke klienten og hvordan ting ser ut. Vi bør alle være lojale sauer og gjøre hva som forventes av oss, også må vi huske å si "bææ" i kor. Om de fucker opp labs og ikke legger til fornuftige innstillinger i settings (bottom answering m.m.) blir det vel å vurdere lokal klient igjen, selv om det er litt nedtur også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå