oggeldoddeli Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Hei. Jeg har hatt problemer med magen i ca 10 måneder nå. Jeg bæsjer ca 3 dager om dagen, noen ganger så er de løs avføring mens andre ganger vanlig. Det går som oftes utover konsentrasjonen min når jeg er på skolen. I starten av timen så kjenner jeg det litt, men etter hvert så går det over. Av og til så får jeg en sånn skikkelig mageknip mens jeg stter på skolen, men jeg vill jo ikke dra på do på skolen så jeg holder meg. Og det gjør jo utrolig vondt, jeg begynner å kaldsvette, skjelve og så blir jeg kvalm. I de siste 5 månedene så har jeg hatt smerter i magen nederst til høyre, men de smertene har jeg som oftest en gang i måneden. og de går over etter en dag. I det siste så har jeg også svimt av. Jeg kjenner at det dunker i hodet og så plutsleig faller jeg. Det er liksom sånn at jeg er ved bevissthet når jeg svimer av, det er ikke sånn at jeg plutselig våkner opp på golvet. men at når jeg svimer av så er jeg "våken".Det sånn at plutselig så svikter beina og jeg faller, og når jeg ligger på golvet så beveger kroppen min seg liksom fram og tilbake. Jeg er ikke helt sikker på hva som er galt. Jeg har heller ikke snakket med mamme eller pappa om dette.Bør jeg oppsøke lege? Jente 16 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Ja, du bør oppsøke lege. Du kan ikke gå rundt med noe slikt i 10 måneder! Det er slapt! Lenke til kommentar
TBSmart Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Legen kommer antagelig til å kjenne på magen din, deretter må du ta noen blodprøver, og avføringsprøve. Hvis de ikke finner noe galt er antagelig gastroskopi neste. Så jeg ville bare tatt en tur til legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå