AfterGlow Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Fanger gjenstander i løse luften.Sjekk den lynraske reaksjonen til denne robotarmen Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Det burde sittet en slik på ethvert bord med barn rundt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg ble litt skuffet. Jeg trodde den fanget "ultraraske" ting, som kuler eller tennisballer som fløy forbi i 150km/t. 1 Lenke til kommentar
Hoglars Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg ble litt skuffet. Jeg trodde den fanget "ultraraske" ting, som kuler eller tennisballer som fløy forbi i 150km/t. Det jo helt avhengig av hardware. :-) Lenke til kommentar
G Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Det burde sittet en slik på ethvert bord med barn rundt. Eller meg. Hvor mye betaler du i timen? Jeg er raskere enn roboten. Jeg kan fange ting som faller nedover også. Overraskende bra reflekser her i gården. (må jo selvfølgelig være i en avstand som man kan nå, og i en avstand som ikke gir risiko for helsa, f.eks. om man må kaste seg etter objektet) Men denne kommentaren passer kanskje bedre i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå