Ylva85 Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 Hvis han har andre partnere, så burde vel du kunne ha det også? Det burde i så fall ikke være åpent bare for ham vel? Det høres ikke rettferdig ut for meg. Jeg har ikke hatt noe behov for det - før nå.. Det var ikke han som presset meg til å kunne ha andre partnere Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg synes at dersom han skal kunne få ha andre partnere, så må det samme gjelde for deg! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Jeg synes at dersom han skal kunne få ha andre partnere, så må det samme gjelde for deg! TS tenner på at han har sex med andre og hun ønsker dermed at han skal gjøre det, han tenner ikke nødvendigvis på det samme og TS vil ikke nødvendigvis ha sex med andre heller, hvorfor i huleste skal det da automatisk gå begge veier? EDIT: Av frykt for min konto har jeg valgt å redigere min opprinnelige post. Når det er blod i vannet kommer haiene. Endret 15. mai 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Er vel ikke barnslig, synes jeg er frekt og nedlatende sagt av deg. Hun har ikke hatt behov eller lyst. Nå har hun lyst. Burde da være mulighet for det da. Personlig hadde jeg ikke villet ha slik ordning i det hele tatt, så jeg prøver å vise forståelse. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Meget barnslig og lite forståelsesfull holdning spør du meg. Du har tydelig ikke lest TS sine poster. Når du starter posten din med dette lurer jeg på om du i det hele tatt har vær ti et forhold. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Meget barnslig og lite forståelsesfull holdning spør du meg. Du har tydelig ikke lest TS sine poster. Når du starter posten din med dette lurer jeg på om du i det hele tatt har vær ti et forhold. Krasst, enig i det, men gamle konservative holdninger hjelper overhodet ikke TS som er i et meget moderne og noen vil kanskje si alternativt forhold. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hvordan er det konservativt å si at hun også burde kunne ha mulighet til å ha andre partnere da? Hun har lyst til å teste å ha sex med denne jenta som hun er tiltrukket av. Hadde jeg vært konservativ burde jeg vel heller sagt at hun er gift og burde holde seg langt unna slike utenomekteskapelige aktiviteter. Det var litt vel krast og det synes jeg var unødvendig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Krasst, enig i det, men gamle konservative holdninger hjelper overhodet ikke TS som er i et meget moderne og noen vil kanskje si alternativt forhold. Når man lufter ting på et diskusjonsforum må man være forberedt på at alskens meninger og holdninger kommer frem. Dette er tross alt et av Norges største diskusjonsforum hvor det er et bredt spekter av meninger og holdninger. Hvis ikke man er åpen for dette kan man holde diskusjonen innenfor vennekretsen, familien eller whatever. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Skulle ønske min samboer hadde hatt lyst til det samme som deg... Hadde sagt ja på flekken! Anonymous poster hash: d185e...136 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Hvordan er det konservativt å si at hun også burde kunne ha mulighet til å ha andre partnere da? Hun har lyst til å teste å ha sex med denne jenta som hun er tiltrukket av. Er også enig i at slike ting som mannen gjør bør gå begge veier, men det er opp til de to (eller tre) å finne ut av sammen, og ikke oss forumbrukere. Endret 15. mai 2014 av Pinng Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Er også enig i at slike ting som mannen gjør bør gå begge veier, men det er opp til de to (eller tre) å finne ut av sammen, og ikke oss forumbrukere. Mine to cent: Når man lufter ting på et diskusjonsforum må man være forberedt på at alskens meninger og holdninger kommer frem. Dette er tross alt et av Norges største diskusjonsforum hvor det er et bredt spekter av meninger og holdninger. Hvis ikke man er åpen for dette kan man holde diskusjonen innenfor vennekretsen, familien eller whatever. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Er også enig i at slike ting som mannen gjør bør gå begge veier, men det er opp til de to (eller tre) å finne ut av sammen, og ikke oss forumbrukere. Mine to cent: Når man lufter ting på et diskusjonsforum må man være forberedt på at alskens meninger og holdninger kommer frem. Dette er tross alt et av Norges største diskusjonsforum hvor det er et bredt spekter av meninger og holdninger. Hvis ikke man er åpen for dette kan man holde diskusjonen innenfor vennekretsen, familien eller whatever. Takk for opplysningen, men det burde vel kanskje rettes mot TS i stedet for meg? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hvordan er det konservativt å si at hun også burde kunne ha mulighet til å ha andre partnere da? Hun har lyst til å teste å ha sex med denne jenta som hun er tiltrukket av. Er også enig i at slike ting som mannen gjør bør gå begge veier, men det er opp til de to (eller tre) å finne ut av sammen, og ikke oss forumbrukere. Jeg er enig i det, de to må finne ut av det sammen. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Det finnes jo ingen automatikk i at dersom den ene partneren har sex med andre, så bør den andre gjøre det samme dersom sjansen byr seg. De er fortsatt to individer selv om de er et par, og hva de aksepterer kan være vidt forskjellig. Noen er seksuelt monogame livet ut. Noen elsker å se på at partneren har seg med andre, men kunne aldri tenke seg å gjøre det selv. Noen er swingers osv. osv. Det er barndomslærdom at selv om noen gjør urett, så må man ikke "ta igjen" eller kopiere handlingen. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) MÅ ikke da, men nå vil hun. Siden det er rom for at han kan, så burde det vel kunne være rom for at hun gjør også. Hva skal han motargumentere med? Ingen som sier noe om å ta igjen vel. Det er vel ganske greit at partnere er enige om hvordan ting skal være. Jeg hadde aldri godtatt at partner holdt på med flere nye hvert år f.eks. Nå skulle ikke denne tråden handle om hvorvidt hun skal ta igjen eller ikke, noe som aldri var min intensjon. Hadde jeg sagt at hun skulle la være, så hadde dere vel argumentert mot det. Dette er en diskusjon. Han har andre partnere, det føles som han kan være åpen for å i det minste diskutere om hun kan gjøre det samme. Det er ikke noe poeng i å kverulere over noe som er på sidelinjen. Hold dere til tema. Endret 15. mai 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hvis alle må "finne ut av ting selv" så kan vi jo bare legge ned forumet . Regner med trådstarter forstår at hun må snakke med partneren sin selv, men det kan jo være god nytte i å lufte tanker og perspektiver her.. Så får man kanskje noen tanker man ikke selv kom frem til, forslag, ideer osv. Vi kan selvfølgelig diskutere problemstillingen og foreslå i vei ut ifra det vi selv føler. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Om jeg skulle gått utifra mitt ståsted så hadde jeg ikke villet at min kjæreste skulle ha andre partnere, men jeg hadde ikke følt noe tenning ved å vite om at han hadde andre eller ved å se på det. Jeg hadde blitt sjalu. Jeg har ikke noe ønske om å være med andre selv. Om jeg skulle diskutere det utifra dette ståstedet, så hadde svaret mitt blitt annerledes. Jeg vet at folk er ulike, så derfor er det ulike ting som passer for ulike folk. Hvem vet, kanskje ville han blitt tent av å se på henne med denne jenta også. Det er det bare han som kan vite. Når man legger ut noe så må man egentlig forvente at folk kommer med ulike meninger. Lenke til kommentar
Ylva85 Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Jeg er åpen for meninger og setter pris på alle tilbakemeldinger Ser det et mange som foreslår at mannen min kan være med å ha sex med oss i en trekant f.eks eller se på. Dette er uaktuelt, siden han kjenner henne og hun er ganske så maskulin og ikke hans type. Om det var en fremmed "feminin jente" ville det bok vært annerledes.. Jeg vurderer å møte henne og se hvor det går.. Jeg vet jo hvor det går om vi treffes alene, men.. Jeg har jo besøkt henne/henne og venner ca en gang i mnd en stund - uten å lyve om hvor jeg er. Jeg har jo ikke trengt det. Vi er jo venner - så hvorfor skal han tenke sånn.. Men jeg kjenner jeg er veldig stressa. Hva om han finner det ut..? Jeg vil jo begynne å se henne oftere, da begynner han kanskje å lure. Vil ikke lyve om hvor jeg drar heller. Han har sett hun var ganske flørten på en fest for en stund siden. Han sa til meg at han syntes det så ut som hun var intr og at jeg "burde passe meg" tenker at han ville syntes det var pirrende om hun ikke var lesbisk, men bare ei hetro bekjent. Når det gjelder at han har sex med andre jenter, så et det ingen automatikk for oss at det går begge veier. Han har vært inne på tema at vi kan ha trekant med en gutt, men han vil være med og vite hva som skjer... Endret 15. mai 2014 av Ylva85 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Ta en skikkelig prat med han og forklar saken. Det er ikke sikkert han automatisk synes det er greit at du har sex med andre, selv om du synes det er greit andre veien. Men kanskje han klarer å forstå likevel? Han av alle burde klare å sette seg inn i det, siden han tydeligvis søker spenning med andre selv. Ærlighet varer lengst, og da slipper du å bli stressa og liste deg rundt. Du vet jo ikke hva han vil si, kanskje han synes det er ok? Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Først og fremst vil jeg anbefalle at du ikke er utro, og at uansett hva du gjør videre og planlegger å gjøre videre, at du er åpen om det. Om det skulle vise seg at han ikke ønsker at du er med noen andre, så er det et alternativ å avslutte forholdet mellom dere to, hvis du ikke takler å opprettholde det forholdet slik dere har i dag. Og jeg vil tro det vil være mye lettere med et brudd om dere snakker åpent om det i forkant, heller enn at løgner oppdages etterpå. Og da lettere å dele på foreldreoppgavene i årene framover. Når han allerede er med andre nå, så ser ikke jeg på det som urimelig å ta det som sannsynlig at han er positiv til at du har en partner utenom ekteskapet. Eller om han ikke er direkte positiv, at han har forståelse for hvordan du føler det, og at dere kan ha en god samtale om det, og dere imellom finne ut hva slags forhold dere begge ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå