Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gift hetro (?) jente, forelsket i singel lesbisk jente.

Anbefalte innlegg

Nå har jeg virkelig rota det til. Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne..

Jeg er en jente på 29 år. Er gift med en mann på 3. året (vært kjærester og samboere i 6 år) Vi har en gutt på 2 år sammen. Forholdet vårt er trygt, stabilt, fint og vi har det bra sammen. Ikke så mye sex, men vi krangler lite og trives sammen!

Det siste året har jeg blitt kjent med en fantastisk jente via en venninne. Det har blitt noen vinkvelder og fester, men også rolige kvelder med tre-fire venninner (ink. jenta jeg snakker om) og en hjemmelaget pizza og tv-titting f.eks.

Hun er singel, lesbisk og har ikke vært med gutter siden hun var 18-19 år. Nå er hun 32. Hun er morsom, utrolig snill og veldig sjarmerende. Vi har det så gøy sammen! Til min store overraskelse har jeg blitt litt for sjarmert av denne jenta.. vil ikke si forelsket, men ikke langt unna akkurat.

For et par måneder siden kysset vi på fest. Det var hun som tok initiativ, inne på toalettet. Det var veldig hett og utrolig deilig. Det skjedde ikke noe mer.. vi måtte nesten komme oss ut til resten av festen, så folk ikke skulle begynne å lure. Nå for en ukes tid siden skjedde det igjen. Da sov vi også i samme seng, uten at det skjedde noe mer enn kyssing og flørting.. jeg var veldig full og sovnet. (Skjønner at dette høres utrolig kleint og barnslig ut, men slik ble det altså etter altfor mange drinker)

Vi har nå snakket om det som har skjedd. Venninna mi sier hun er veldig sjarmert av meg og liker meg godt. Hun vil ikke komme mellom meg og mannen min og synes dette er vanskelig.. Jeg sa det samme tilbake til henne ang følelser. Følelser jeg aldri har hatt for en jente før. Har heller aldri hatt sex med en jente, men er så utrolig fristet..

Har noen her erfaringer med noe lignende? Jeg tenker at dette er uskyldig moro.. jeg vil så gjerne teste ut dette med venninnen min, og hun er så på og flørten. Blir sjarmert i filler. Det som også overrasker jeg, er at hun er ikke spesielt pen. Ganske stor og ingen jeg trodde jeg skulle falle for om det første ble en jente. Huff! Er jeg bifil? biseksuell? Er så forvirret.

Endret av Ylva85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du er bifil eller ikke er ikke så godt å si. Det er jo personen man faller for og hvis det da er en av samme kjønn så vil det vel ikke automatisk si at man er bifil.

Forøvrig har jeg ingen råd å komme med. For meg så høres det hele veldig ubekvemt ut, men du får ha lykke til.

Lenke til kommentar

Hva med å foreslå trekant? Tviler på at mannen ville hatt noe i mot det.

Det eneste "farlige" her er hvis du og denne jenta lar følelsene utvikle seg til noe mer. Da kan det fort bli stygt. Derfor må dere være klar på hva dere ønsker og hvor dere står. Du må ta et standpunkt og hun må gjøre det samme. Men for all del, ikke la manne stå utenfor å fryse. Dersom du er glad i ham tar du ham med inn i varmen, og forklarer situasjonen. Sier han nei, bør du respektere det, eller fortelle ham hva du kommer til å gjøre om han er med eller ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Elsker du mannen din og vil fortsette å være sammen med han?

Hadde samboeren min klina og sovet i samme seng som en annen gutt/jente så hadde jeg sett på det som utroskap.. :/

Du bør ta en prat med deg selv og bestemme hva det er du vil. Tror du mannen din vil like tanken på deg og den andre dama? Tenker også litt på at hun er lesbisk og sikker på sin egen legning, hun vil kanskje mer enn å bare "røre rundt" med deg.. tror ikke trekant er veien å gå her!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Elsker du mannen din og vil fortsette å være sammen med han?

Hadde samboeren min klina og sovet i samme seng som en annen gutt/jente så hadde jeg sett på det som utroskap.. :/

Du bør ta en prat med deg selv og bestemme hva det er du vil. Tror du mannen din vil like tanken på deg og den andre dama? Tenker også litt på at hun er lesbisk og sikker på sin egen legning, hun vil kanskje mer enn å bare "røre rundt" med deg.. tror ikke trekant er veien å gå her!

Jeg elsker mannen min, jeg vil fortsette med han.. men det er klart at etter så mange år blir det litt kjedelig.. han har hatt sex med flere andre damer. Dette vet jeg om, og det er i orden for meg.

Det er når følelser oppstår at det blir vanskelig.. og jeg har selvsagt ingen garanti for at han ikke kan få det for noen han har sex med..

Trekant er nok ikke et tema... hun er ikke intr i gutter.

Lenke til kommentar

Hva med å foreslå trekant? Tviler på at mannen ville hatt noe i mot det.

Det eneste "farlige" her er hvis du og denne jenta lar følelsene utvikle seg til noe mer. Da kan det fort bli stygt. Derfor må dere være klar på hva dere ønsker og hvor dere står. Du må ta et standpunkt og hun må gjøre det samme. Men for all del, ikke la manne stå utenfor å fryse. Dersom du er glad i ham tar du ham med inn i varmen, og forklarer situasjonen. Sier han nei, bør du respektere det, eller fortelle ham hva du kommer til å gjøre om han er med eller ikke.

Hun er nok ikke hans type uansett.. hun er vel "mannen i forholdet" for å si det sånn.. og ikke intr i sex med gutter uansett.

Ja, vi er jo begge betatt, men hun vet at det ikke er aktuelt å gå fra mannen min..

Lenke til kommentar

Hvis dere har et åpent forhold som det høres ut som, så kan du vel få lov til å utforske denne spennende greia litt kan du ikke? Det er jo som du sier selv, litt spennende og uskyldig moro?

Åpent og åpent.. jeg tenner på at han ligger med andre. Men vi har aldri snakket om andre veien..

Jeg ser på det som spennende og uskyldig hvertfall.

Lenke til kommentar

Hvis dere har et åpent forhold som det høres ut som, så kan du vel få lov til å utforske denne spennende greia litt kan du ikke? Det er jo som du sier selv, litt spennende og uskyldig moro?

Åpent og åpent.. jeg tenner på at han ligger med andre. Men vi har aldri snakket om andre veien..

skjønner at det kan være en utfordring da, kanskje på tide å snakke med han om det da :) Må jo gå an å være ærlig med hverandre om sine lyster mener nå jeg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ut som dere er mer venner enn partnere, egentlig, i mine øyne. Men, alle er forskjellige :) . Om dere trives med å ligge med andre og bo sammen av praktiske (?) årsaker så er det jo fint om det fungerer for dere.

Hvis du er betatt og velger å fortsette å være god venn med henne, sove over osv så er det vel stor sjanse for at følelsene utvikler seg? Vet at det hadde vært det for min del.. da må man velge, skal man fortsette med leken og la det bli mer alvorlig, eller ta et skritt tilbake og holde seg mer unna?

Lenke til kommentar

Har heller aldri hatt sex med en jente, men er så utrolig fristet..

Du er gift og sier ingen ting om at du ønsker deg ut av ekteskapet. Du er med stor sannsynlighet ikke lespe, men har lyst på sex med en kvinne du liker. Det er i seg selv ikke noe avvikende, mange har det slik. Det jeg mener du burde gjøre er og forsøke sex med denne kvinne, men ta med deg mannen din. Da kan du leve ut din seksuelle fantasi, uten at du er utro. Samtidig gir du din mann en fantastisk god seksuell opplevelse.

Lenke til kommentar

Fy faen så hot.. Ellers har jeg ikke mye å komme med dessverre. Vær trofast mot mann og barn.

Du kunne likevel latt være å komme med det. "Hot"? Hva faen? Hvordan skal det hjelpe TS?

Dette er jo på en måte utroskap mot han... Eller i hvert fal på god vei til å bli utroskap. Er jo samma om du har sex med en annen jente eller en annen gutt.

Må si meg enig. Utroskap er utroskap uansett kjønn.

Personlig ser jeg det ikke som uskyldig. Dette er noe du må ta opp med han sporenstreks. At du tenner på hva han gjør er én ting. Det må gå begge veier. Han må være med på det også.

Misforstå meg rett. Jeg kan virke dømmende i mine forrige svar, men jeg er klar over at utradisjonelle forhold finnes og fungerer godt. Men dette er noe dere må være enige om. Hvis ikke han er klar over hva som skjer betyr det at du gjør det bak ryggen hans. Å gjøre det bak ryggen hans er i min bok utroskap.

Involver han. Og gjør det med en gang. Ikke la det gå lenger.

Synes han det er greit så kjør på. Synes han det ikke er greit... Vel, da bør du kutte ut denne elskerinnen din.

Edit: Og ikke tenk for mye på "-filier". Personlig tror jeg vi mennesker deles inn i en skala fra 100% streit til 100% homofil. De fleste vil ligge et sted i mellom. Om det føles rett så er det rett.

Det som er mer viktig er ærlighet.

Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ut som dere er mer venner enn partnere, egentlig, i mine øyne. Men, alle er forskjellige :) . Om dere trives med å ligge med andre og bo sammen av praktiske (?) årsaker så er det jo fint om det fungerer for dere.

Hvis du er betatt og velger å fortsette å være god venn med henne, sove over osv så er det vel stor sjanse for at følelsene utvikler seg? Vet at det hadde vært det for min del.. da må man velge, skal man fortsette med leken og la det bli mer alvorlig, eller ta et skritt tilbake og holde seg mer unna?

tro det eller ei, men det går an å være akkurat like forelsket og elsker hverandre akkurat like mye som du er i stand til selv om man har et forhold hvor man tillater andre sex-partnere.

Sex kan være et vanskelig tema i forhold og det finnes nok ikke det forholdet i verden hvor begge parter er 100% tilfredstilt hele tiden, dette kan løses ved at man f.eks kan tillate sex med andre for å unngå frustrasjon og misnøye med situasjonen man er i. Sjansen for at det oppstår negative virkninger av dette er også stor, men nå var jo grunnen for at man valgte å gå den veien nettopp negative aspekter i forholdet uansett så man må veie ondene.

Anonymous poster hash: 1905c...49d

Lenke til kommentar

Har heller aldri hatt sex med en jente, men er så utrolig fristet..

Du er gift og sier ingen ting om at du ønsker deg ut av ekteskapet. Du er med stor sannsynlighet ikke lespe, men har lyst på sex med en kvinne du liker. Det er i seg selv ikke noe avvikende, mange har det slik. Det jeg mener du burde gjøre er og forsøke sex med denne kvinne, men ta med deg mannen din. Da kan du leve ut din seksuelle fantasi, uten at du er utro. Samtidig gir du din mann en fantastisk god seksuell opplevelse.

Takk for svar. Når det gjelder det siste du skrev, så er han ikke intr. Denne jenta et ganske.. "manndig" ikke hans type

Anonymous poster hash: 7dc89...eef

Lenke til kommentar

Men du sa at du tenner på at han ligger med andre, betyr det at han får ligge med andre? Har dere i såfall et forhold som er åpent fra hans side?

Det har vi. Han vet hva jeg ikke liker og hva jeg liker. Han har kanskje 2-3 partnere utenom meg i året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...