ZenCo Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Hei! I går hadde eg køyrd scooteren min i 15 minutters tid, og så tok den plutselig til å hoste og harke voldsomt. Ved å senke turtallet betrakteleg, klarte den så vidt å halde motoren i gang. Når eg prøvde å auke farta, stoppa den heilt. Fekk ikkje start på den. Eg trilla den i 10-minuttar, og fekk start. Holdt farten og turtallet heilt nede slik at eg fekk den til nærmaste parkeringsmoglegheit. Prøvde å auke farta igjen på slutten, men då stoppa den igjen. Kva kan ha skjedd her? Litt info: Yamaha Aerox 2008-modell Variatorsperra ute Plombering i potte fjerna Scooteren har gått heilt fint den siste månaden. Set stor pris på all hjelp! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 No prøvde eg å byte tennplugg, og fekk start. Men den stoppa etter 2 sekund, og no vil den ikkje starte meir. Nokon? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Har du sjekket hvordan pluggen ser ut nå? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Ja. Den kjentes fast i fisken, og hetta kobla på. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg tenkte mer på om tennpluggen er våt/lukter bensin etc. Det er en tråd her du kan lese gjennom for noen ideer: http://vgd.no/forbruker/motorsykkel/tema/1681157/tittel/scooter-stoppet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå