AfterGlow Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Video viser de nye banene fra spillets første utvidelsespakke.Sjekk de nye Titanfall-områdene du snart kan boltre deg i Lenke til kommentar
FB.004022053510210 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Svampdominert faktisk.... Betyr det Spongebob overalt?? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Titanfall ble fort glemt gitt... Viser hvor meningsløse spillkritikere er, og gi Titanfall høy score bare viser hvor lavt anmeldere har stupt. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Titanfall ble fort glemt gitt... Viser hvor meningsløse spillkritikere er, og gi Titanfall høy score bare viser hvor lavt anmeldere har stupt. Titanfall var forsåvidt et bra spill, men det gir ikke så mye mer en et par timers morro innimellom. Hadde mye morro de første dagene jeg spilte det, men så ble det for lite variasjon. Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 13. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2014 Svampdominert faktisk.... Betyr det Spongebob overalt?? Snek seg inn en skriveleif der gitt, fikset nå. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Titanfall ble fort glemt gitt... Viser hvor meningsløse spillkritikere er, og gi Titanfall høy score bare viser hvor lavt anmeldere har stupt. Titanfall var forsåvidt et bra spill, men det gir ikke så mye mer en et par timers morro innimellom. Hadde mye morro de første dagene jeg spilte det, men så ble det for lite variasjon. Enig Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Titanfall ble fort glemt gitt... Viser hvor meningsløse spillkritikere er, og gi Titanfall høy score bare viser hvor lavt anmeldere har stupt. Dette forutså jeg veldig tidlig og styrte derfor klar. En døgnflue dette her med en voldsom hype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå