Kurt Lekanger Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Slik finner du frem i innstillingsmenyen på mobilen.TIPS: Disse innstillingene gir deg lavere mobilregning og bedre batteritid Lenke til kommentar
Schr0dinger Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Skru av ditt. Skru av datt. Dere glemte det beste batterisparingstipset: Skru av mobilen. Mitt batteri varer måned- ja, til og med årevis. Ikke det at noen kan få tak i meg lengre, men har i hvert fall gatas beste batteritid. 9 Lenke til kommentar
johnsen87 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hva med å skru av 4g? mtp hastighetsbegrensninger i tlf-abn vil man ofte ikke oppleve lavere hastigheter. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Er det ikke normalt med 2-3 dager på SGS5? Varierer litt, kun periodevis aktiv bruk, men er god å ha når den trengs. 15sek timeout på skjermen, og auto lysstyrke med litt reduksjon. Bruker stort sett trådløssone for mer behagelig surfing på brett. Kanskje jeg har for lite fritid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg