thomasrh Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Er ute etter en ny bærbar PC til utvikling/programmering/studering. Visual Studio .NET og web utvikling først og fremst, men mulig også litt Unity3D/UE4. Tenk mange applikasjoner åpne på en gang og mye tasting (god tastatur viktig). Blir å bruke mest ved reising, mest for å utvikle meg selv, lese e-bøker, se streams ala pluralsight/digitaltutors, osv, og ha mulighet til å programmere og teste ting underveis. Pris helst under 8k (i verste fall 10k). Går gjerne lavere. Som sagt vil dette bli brukt stort sett kun ved reising så jeg vil ikke gå alt for høyt. Har en kraftig nok stasjonær å bruke når jeg er hjemme til større prosjekter. Ser Multicom er veldig populært. Ser denne f.eks er anbefalt av flere : Multicom Xishan W355S . Den blir vel ca 9k med Windows (som jeg må ha). Er det eventuelt noen i en litt lavere prisklasse (1-2k billigere) fra Multicom (eller andre) som kunne passet til mitt behov? Takk. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Bare slenger med at en laptop til 7k+ uten SSD er et rent -banneord-. Få med SSD. Uansett. Har min Asus N56VB, en nokså rå laptop men som har harddisk - noe som gjør store deler av PCen treg. IMO ville jeg valgt noe annet enn Multicom's bærbare, de pleier etter erfaring å ha enorme, tunge ladere.. :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå