chill1 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 noen som har erfaring med Circadin(2mg) ? fikk dette av legen idag. skulle åsså prøve vallergan men har hørt att man får sikkelig hangover av den. kom hjem og begynte lese litt om den. er litt skeptisk nå om du eventuelt bruker circadin 2mg eller har brukt de? hvordan fungerte/fungerer de for deg? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jeg har prøvd, men jeg syns ikke det virket. Jeg merket egentlig ingenting av den. Du skal legge deg samtidig mens du tar den, det prøvde jeg selvsagt. Men den kan fint ha god effekt på deg og. Skeptisk? Det er det null grunn til å være. Det den inneholder er jo melatonin. Melatonin er kroppens søvnhormon... det finnes der fra før av. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jeg tar de selv, ingen bieffekter med en normal natt søvn, men til gjengjeld syns jeg de gir lite effekt. Kan ikke anbefale å ta dem om du skal ha en kort natt´s søvn, da kommer fort hodeverken siggende så fort du har stått opp. Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) ja legen fortalte meg det var ett hormon vi allerede har i kroppen. men leste om noen som hadde tatt de å følte sikkelig ubehag å kvalme.. + mareritt og oppvåkninger :/ godt å høre att du ikke har noen bievirkninger, det jeg har litt noya for Endret 12. mai 2014 av chill1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 godt å høre att du ikke har noen bievirkninger, det jeg har litt noya for Du klarer vel å teste de ut én natt? Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 godt å høre att du ikke har noen bievirkninger, det jeg har litt noya for Du klarer vel å teste de ut én natt? ja, skal nok klare det. husker jeg hadde en annet type melatonin(3mg) pulverform ikapsler for fleeere år siden. kan ikke husker noe bievirkninger den gang... men er circadin helt rent melatonin? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 ja, skal nok klare det. husker jeg hadde en annet type melatonin(3mg) pulverform ikapsler for fleeere år siden. kan ikke husker noe bievirkninger den gang... men er circadin helt rent melatonin? Ja, det er det, men det ligger i en depotkapsel slik at det slipper gradvis ut. Du får kjøpt uten depot i USA. Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 i see. får vel gå opp å ta en med det samme. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Husk at det ikke vil være effektivt med mindre du legger deg med én gang... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Husk at det ikke vil være effektivt med mindre du legger deg med én gang... Det var noe annet enn både legen og de på apoteket sa til meg. Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Husk at det ikke vil være effektivt med mindre du legger deg med én gang... står på esken 1-2 timer før leggetid ;P Endret 12. mai 2014 av chill1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Hm, ja. Ser det står noe annet på Felleskatalogen. Da fikk jeg vite noe feil av legen min da! Beklager det. Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Hm, ja. Ser det står noe annet på Felleskatalogen. Da fikk jeg vite noe feil av legen min da! Beklager det. No worries. setter pris på alt av svar! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg fikk Circadin for å redusere plagene ved noen bivirkninger jeg hadde av en annen medisin for et år siden. Det funket ikke for meg i det hele tatt. Men Circadin er et veldig "snilt" sovemiddel, sa legen den gang. Du mister liksom ikke bevisstheten Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg har god effekt av den, det eneste den gjør er å gjøre deg veldig søvnig, og skal derfor hjelpe deg med å sovne.Helt ufarlig stoff, melatonin finnes naturlig i kroppen din og de selger 5,10 og til og med 15 mg piller over disk i usa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå