Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Løvetann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Hei, Alec Ask. Du har en "friskhet" i bildene dine, som virker oppkvikkende, dette inkludert ! Jeg er nysgjerrig på DxO Filmpack 4, men har du noen andre "ess i ermet", også ? ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Hei, Alec Ask. Du har en "friskhet" i bildene dine, som virker oppkvikkende, dette inkludert ! Jeg er nysgjerrig på DxO Filmpack 4, men har du noen andre "ess i ermet", også ? ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for positiv og hyggelig kommentar. Utenom filmpack med filmtypevalg og korrigeringsmuligheter er det viewpoint til å rette opp bildene , det utgjør stor forskjell f.eks ved arkitekturfoto. Og colormunki smile til å kalibrere pc skjermen. Det blir da et mer korrekt skjermbilde. Jeg kalibrerer hver 14 dag. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg