Heika98 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jeg fikk en GoPro Hero3+ silver edititon til bursdag, men jeg får ikke minnekortet til å funke. Det står bare "SD error". Jeg har prøvd å formatere det i flere formater, men ingenting funker. Det er bare et minnekort jeg hadde liggende, ikke et nytt. Noen ideer på hvorfor det ikke funker? Minnekortet funker utenom I GoPro-en. Trenger jeg å kjøpe et nytt minnekort, eller er det feil på GoPro-en? Hjelp taes imot med stor takk. Lenke til kommentar
tugorevo Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Sett det "defekte" minnekortet inn i GoPro-en din. Naviger til innstillinger->Søppelbøtte->All/format. Det burde løse problemet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Kortet har de rette spesifikasjonene ? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Sett det "defekte" minnekortet inn i GoPro-en din. Naviger til innstillinger->Søppelbøtte->All/format. Det burde løse problemet. Takk, det funka Endret 12. mai 2014 av Heika98 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå