Carpe Dam Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Er på jakt etter en e-postleser for å få samlet et antall private konti på ett sted lokalt. Den må takle opp mot ti konti, og ikke ha teite begrensninger på antall regler eller mappestruktur eller noe slikt. Den bør også lagre i et format som er åpent og lett å flytte over til en annen leser om behovet skulle melde seg. Helst gratis. Fant en som var lovende (zimbra, kanskje) men den så ikke ut for å være i fortsatt utvikling, med stans for et års tid siden. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 prøvd Mozilla Thunderbird? 1 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Nei. Ble litt skeptisk da jeg leste på Wikipedia at Mozilla på et eller annet vis har kuttet i støtte til den? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Det er derfor jeg bruker Outlook, nettopp for å samle x antall epostkontoer. Beklageligvis er det få epost-programmer som klarer å matche Outlook, for Outlook fungerer faktisk greit. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Opera Mail Ikke akkurat flust av funksjoner, men fungerer greit til vanlig bruk og vedlegg. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 13. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2014 Har fått litt avsmak for Opera mail, men skal laste ned tordenfuglen og gi den en sjanse Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Mutt "All mail clients suck. This one just sucks less." Noen skjermbilder fra det ekstremt avanserte brukergrensesnittet: Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 13. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2014 Hm, umiddelbart ikke en fristende GUI, og det så ut som om den bare er for Unix. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Thunderbird funker utmerket, og det er hvertfall mozilla som distribuerer den.. Den er stabil og safe. Bruker selv 10 kontoer på den, og den har mange gode tilleggsprogrammer tilgjengelig. Enkel og grei i bruk! Har brukt den i ca 8 år nå, og på alle typer Win.. operativsystemer (utenom Vista ) Strålende fornøyd! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Nei. Ble litt skeptisk da jeg leste på Wikipedia at Mozilla på et eller annet vis har kuttet i støtte til den? Ikke lenge siden jeg fikk oppdatering på min klient iallefall, den fungerer fint, er lett å holde orden på flere mail og filtrere til mapper automatisk Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 13. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2014 Har lagt den inn nå, oppsett og slikt var greit nok. Får se med tiden hvordan det er å bruke. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Ser du har sakt løst, men du har også windows live mail du kan se på om støtter dine krav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå