Gå til innhold

[Løst] E-postprogram, gode gratis?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en e-postleser for å få samlet et antall private konti på ett sted lokalt.

Den må takle opp mot ti konti, og ikke ha teite begrensninger på antall regler eller mappestruktur eller noe slikt. Den bør også lagre i et format som er åpent og lett å flytte over til en annen leser om behovet skulle melde seg. Helst gratis.

Fant en som var lovende (zimbra, kanskje) men den så ikke ut for å være i fortsatt utvikling, med stans for et års tid siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Mutt

"All mail clients suck. This one just sucks less."

Noen skjermbilder fra det ekstremt avanserte brukergrensesnittet:

index.gif

Mutt.png

Lenke til kommentar

Thunderbird funker utmerket, og det er hvertfall mozilla som distribuerer den.. Den er stabil og safe. Bruker selv 10 kontoer på den, og den har mange gode tilleggsprogrammer tilgjengelig. Enkel og grei i bruk!

Har brukt den i ca 8 år nå, og på alle typer Win.. operativsystemer (utenom Vista :p)

Strålende fornøyd!

Lenke til kommentar

Nei. Ble litt skeptisk da jeg leste på Wikipedia at Mozilla på et eller annet vis har kuttet i støtte til den?

Ikke lenge siden jeg fikk oppdatering på min klient iallefall, den fungerer fint, er lett å holde orden på flere mail og filtrere til mapper automatisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...