StorSlemUlv Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Hallo, noen som vet om det er lov å kjøre scooter på E18 over varoddbrua i Kristiansand? Skal nemlig kjøre scooter fra Kristiansand sentrum til Quality Hotel hver dag i sommerferien, pga sommerjobb. Er ikke så keen på å ta buss. Lenke til kommentar
StorSlemUlv Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Er lov det ja Nydelig! Dette er altså ikke en motorvei? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Er ikke motorvei nei. Er vel 70 over broa om jeg husker riktig. 2 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Varoddbrua er ikke motorvei, sannsynligvis ene og alene fordi det ikke finnes noen alternativ vei å kjøre. 2 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Det finnes alternativer. Man kan kjøre ålefjærveien.. 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Det finnes alternativer. Man kan kjøre ålefjærveien.. Det er ikke et alternativ godt nok til å forsvare endring til motorvei på Varoddbrua, omkjøringen blir uforholdsmessig lang. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Vil vel tro at det er stilles visse krav til standard på veien for at den skal kunne kvalifiseres som motorvei og at gamle Varoddbro fra 1956 ikke tilfredstiller disse kravene. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Motorveien starter i bunnen av timenesbakken (Der hvor man kan svinge mot Kjevik Flyplass, eller opp mot Sørlandsparken), tror jeg. Mener iallefall at jeg har sett skiltet "Slutt på motorvei" på vei nedover.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå