st3ff3n87 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Regner med dette er reklamasjonsgrun dersom spillene er kjøpt de siste 5 årene? Nå er det jo bare 5 års reklamasjonsrett på produkter som er ment å vare 5 år eller mer, og spill kommer garantert ikke inn under dette. Det skal jo mye til å få bevist at du kun kjøpte spillet for onlinespilling. Enspillerdelen vil jo fortsatt fungere, så tittelen på tråden er jo misvisende. BF 1942 og BF2 er rene onlinespill såvidt jeg vet. Ingen enspillerdel der nei Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 De kunne jo ha åpnet opp muligheten for at private kan hoste servere til de forskjellige spillene. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 BF 1942 og BF2 er rene onlinespill såvidt jeg vet. Ingen enspillerdel der nei Æææ, jo. BF1942 har enspiller del i alle fall, det spillet har jeg spilt utrolig mye. Og jeg spiller aldri online. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Slikt slipper man om man lar folk sette opp online multiplayer problemfritt som tredjepart. AtW Lenge leve Counter Strike serien Lenke til kommentar
Behemian Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Dette var vemodig. Jeg startet min "karrière" som gamer med BF2. De kan umulig la det svinne hen etter at det var slik en suksess.. det er ikke rett! Er ikke lenge siden jeg logget på BF2 for å spille.. de gamle klassikerne er fortsatt kjekke, så tror det er en feil å legge dem ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg