Gå til innhold

Verdt å kjøpe PS4?

Anbefalte innlegg

Så hva mener dere? Vente (ser ingen god grunn. Tror ikke det kommer nye deler eller priskutt nå) Eller kjøpe den for 3999kr-4200kr?

Ser ingen grunn til å kjøpe en maskin du ikke har bruk for. Vent heller til det er har kommet noen spill du vil ha, så slipper du å sitte med en ubrukt maskin. Ikke glem at garantien tikker ned fra du kjøper maskinen, ikke fra du faktisk begynner å bruke den. Maskinen blir ikke dyrere heller, og det vil nok bli mer enn nok på lager ganske snart. Trenger ikke å bekymre deg for å ikke finne den noe sted om noen måneder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

forhåndbestilte min ps4 i juni/juli, og fikk den for 3100 inklusive frakt fra coolshop:) Er kjempe fornøyd med konsolen, men det som trekker ned en del nå, er at ingen av mine venner har ps4, og at det er ganske så dårlig spill utvalg.

Lenke til kommentar

Har du DNB Mastercard får du 20% på Expert i dag, og i morgen. Kjøpte PS4 der i går til 4000, så havner på 3200 etter rabatt :) Grei pris det. PS: De hadde den ikke på lager for øyeblikket.

Kjøpte du en PS4 de ikke hadde på lager, men betalte for den der og da? Hvis det går så fyker jeg til Expert :)

Lenke til kommentar

Har du DNB Mastercard får du 20% på Expert i dag, og i morgen. Kjøpte PS4 der i går til 4000, så havner på 3200 etter rabatt :) Grei pris det. PS: De hadde den ikke på lager for øyeblikket.

Kjøpte du en PS4 de ikke hadde på lager, men betalte for den der og da? Hvis det går så fyker jeg til Expert :)

Jepp, betalte der og da. (Må det for å få cashbacken) De kunne ikke si noe om når de fikk inn dessverre, men jeg stresser ikke. Expert Strømmen var utsolgt, har den muligens på andre Expert? Løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Om du kun har PS3 så er det så absolutt verdt det. Mange bra spill ute og dem ser vesentlig bedre ut en på PS3.

Kan PS3 spillene spilles på PS4?

Dessverre nei. Men det kommer en tjeneste som heter Playstation Now. En streaming tjeneste hvor hundrevis av eldre spill skal kunne spilles på din PS4. Tjenesten er i beta og skal etter planen rulles ut til Europa i 2015.

Men med Playstation+ så er det ikke dumt å ha PS3 og PS4. Mengden "gratis" spill du ender opp med er ikke liten :)

Lenke til kommentar

Om du kun har PS3 så er det så absolutt verdt det. Mange bra spill ute og dem ser vesentlig bedre ut en på PS3.

Kan PS3 spillene spilles på PS4?

Dessverre nei. Men det kommer en tjeneste som heter Playstation Now. En streaming tjeneste hvor hundrevis av eldre spill skal kunne spilles på din PS4. Tjenesten er i beta og skal etter planen rulles ut til Europa i 2015.

Men med Playstation+ så er det ikke dumt å ha PS3 og PS4. Mengden "gratis" spill du ender opp med er ikke liten :)

Oki. Takk for godt svar. Får se om det blir en PS4 på meg nå i juni :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...