Gå til innhold

Verdt å kjøpe PS4?


Anbefalte innlegg

Hei, nå har de fleste nettbutikkene fått inn ps4 med en verdi på ca 3999-4200kr på det rimligste.

 

Det er lite utvalg av spill og jeg lurer på om selve maskinen er verdt det. Jeg spiller gta og fifa for det meste, men gta har ikke kommet enda.

 

Om jeg venter, vil ps4 bli oppgradert? Få bedre deler,lavere pris osv?

 

Hva mener dere? Hva er deres erfaring sålangt med ps4?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og en liten edit:

 

Jeg har Fifa 14 på ps3, kan jeg oppgradere dette spillet til ps4 versjon for billigere penge enn hva fifa 14 ps4 vil? Kan jeg gjøre dette med fremtidige spill jeg har på ps3?

 

Og kan man spille ps3 spill på ps4?

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

 

Om du kun har PS3 så er det så absolutt verdt det. Mange bra spill ute og dem ser vesentlig bedre ut en på PS3.

Haha problemet er at jeg har gaming pc også :D Men har penger til å bruke på maskinen, men spørsmålet er om maskinen er verdt det

 

 

Ja da blir utvalget fort mindre. Om du har en PC som er kraftigere vel å merke og du foretrekker den plattformen. Slik det er med PS4 nå om dagen så er det endel multiplatform og indie spill. Men disse kan du jo spille på din PC. Utvalget av eksklusive spill er ikke stort enda og en skal vel være veldig interisert for å bruke endel tusenlapper slik utvalget er foreløbig.

 

Så om du skal kun spille PS4 eksklusive spill og resten på PC så kan det hende det kan være greit å vente litt.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Det er snart sommer,sol og varme, og om det virkelig ikke er noen spill du føler du MÅ spille nå, ville jeg ventet til over sommeren altså. KANSKJE du kommer over ett godt tilbud da også, hvem vet.

 

Har du pengene, klør etter maskinen og tar sommeren som det kommer, kjør på :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Maskina ligger ute på mulitcom.no for 3799. Helt grei pris i forhold til hva andre tar

Ser det! Men har aldri handlet hos multicom.no.... Så er litt skeptisk og de har frakt også. Blir ca 3900kr .... Men netonet har den for 3990kr.

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...