Dex87 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 jeg har kjøpt meg TV-Kort for en liten stund siden, husker ikke hvor lenge. Nå er det en som vil kjøpe det og jeg lurer på hva jeg kan få solgt det for... kortet er: TerraTec Cinergy 600 TV, Tv-kort m/radio PCI, Stereo, Retail det koster framdeles 800,- på komplett.no det jeg kjøpte det for.. er det noen som har peiling på hva jeg kan få for dette??? Lenke til kommentar
albe Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 det koster framdeles 800,- på komplett.no det jeg kjøpte det for.. er det noen som har peiling på hva jeg kan få for dette??? Sikkert over 1000 kr hvis du selger på QXL Albe Lenke til kommentar
Dex87 Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Hehe, ja det finnes vel mange dumme folk der, men jeg trenger ett mer seriøst svar enn det... min fetter vil nemlig kjøpe det av meg!! og jeg vil gjerne selge nå, for jeg vil ha pengene... Lenke til kommentar
capy Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 selg det for 500,-. da blir vel begge fornøyd og du kan trykt si hva det har kostet. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 enig med capy selg det for 500 Lenke til kommentar
Dex87 Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 das tror jeg at jeg gjør det... takker for hjelpen!! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå