zupreme Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Noen som vet av noen seriøse nettbutikker som selger iPhone-deler til en fornuftig pris? Har funnet noen, men drukner som regel i fraktkostnad... Har prøvd litt ebay, men ikke tilfredsstillende kvalitet på alt derfra... Lenke til kommentar
tugorevo Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jeg har ihvertfall bare gode erfaringer med mytrendyphone.no, men husk at mva. på 25% kommer i tillegg når du bestiller varer for over 200kr (inkludert frakt) og da kan det fort bli dyrt. http://www.mytrendyphone.no/ Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Epledeler.no bruker jeg svært ofte, veldig fornøyd med kvaliteten derfra! Er du ikke fornøyd får du ny vare osv. Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 13. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2014 Både mytrendyphone og epledeler er altfor dyre... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Generelt får man vel det man betaler for 1 Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Var mer på utkikk etter typisk leverandørene til mtp og epledeler, eller tilsvarende. Handler gjerne fra utlandet Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hvor mange skal du ha?Skal handle fra grossist må man som regel kjøpe litt mere enn et par stk. Lenke til kommentar
rullestol Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg handler stort sett kun deler på eBay (skjermer, ribbons, kamera, housing osv.), ingenting å utsette på deler derifra sammenlignet med f.eks. epledeler eller myTrendyPhone. Bare MYE billigere Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg handler stort sett kun deler på eBay (skjermer, ribbons, kamera, housing osv.), ingenting å utsette på deler derifra sammenlignet med f.eks. epledeler eller myTrendyPhone. Bare MYE billigere Har og prøvd "ebay" deler, både skjerm og looms og det var bare dritt. Loomen varte i to uker, og skjermen hadde pissdårlige farger Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 rullestol: Sett de på test side om side, så skal du se at det ikke er det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå