Ooooj Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jeg bestilte ny pc fra komplett, og skulle ha ekstra lagringsplass så bestilte en 2tb hardisk, men kom på nå om det er kabler med. Vis det ikke er med, er det mulig å kjøpe slike kabler fra en butikk som elkjøp, experts osv..? https://www.komplett.no/seagate-barracuda-2tb/653071 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 "ny pc fra komplett" Mener du da at du kjøpte en via løsningen der komplett selv bygger pc en for deg eller kjøper du komponentene hver for seg og bygger alt selv? I begge tilfeller så ligger det ekstra SATA kabler i hovedkortesken som du får med. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 "ny pc fra komplett" Mener du da at du kjøpte en via løsningen der komplett selv bygger pc en for deg eller kjøper du komponentene hver for seg og bygger alt selv? I begge tilfeller så ligger det ekstra SATA kabler i hovedkortesken som du får med. Jeg kjøpte en demo pc, så det skal komme kabler med da? Er 240gb ssd, så jeg klarer meg en stund, får kansje bare gjøre en ny bestilling da. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Du kan jo bare vente på bestillingen og se. Kanskje du kjenner noen som har en kabel til overs? Hvis ikke så har Komplett gratis frakt i en stund fremover. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Vet du får kjøpt SATA kabler på f.eks.chlas ohlsson, men er ikke sikker på om det følger med Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Du kan jo bare vente på bestillingen og se. Kanskje du kjenner noen som har en kabel til overs? Hvis ikke så har Komplett gratis frakt i en stund fremover. Vet det, får høre med noen venner, får bare vente å se, krysser fingerene:P Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Det har aldri følgt med kabler når jeg har kjøpt harddisker. Jeg har alltid hatt til overs da det har fulgt med hovedkort. Det fulgte med satakabler med min komplett PC, men siden din er en demo er det ikke godt å vite om det følger med da. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 I tillegg til SATA-kabelen (som ikke følger med disken) trenger du kanskje også 4 skruer for å feste disken til kabinettet. Men mange kabinetter har en eller annen form for skrueløs montering, så det kan hende du har flaks. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 I tillegg til SATA-kabelen (som ikke følger med disken) trenger du kanskje også 4 skruer for å feste disken til kabinettet. Men mange kabinetter har en eller annen form for skrueløs montering, så det kan hende du har flaks. Ja, krysser fingerene:P Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Bruk komplett's chat løsning, oppgi ordrenr og spør de. Det er det enkleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå