3irik Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Hei! Jeg tenkte å dra fra Lillehammer til Oslo om noen uker. Jeg ser at billetten koster en god del med NSB, men om jeg bestiller billett fra Trondheim til Oslo så koster den bare 99. (Kampanje for tiden). Noen som vet om det er greit å bestille billett fra Trondheim til Oslo, og bare gå på toget i Lillehammer? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Hei! Jeg tenkte å dra fra Lillehammer til Oslo om noen uker. Jeg ser at billetten koster en god del med NSB, men om jeg bestiller billett fra Trondheim til Oslo så koster den bare 99. (Kampanje for tiden). Noen som vet om det er greit å bestille billett fra Trondheim til Oslo, og bare gå på toget i Lillehammer? Helt sikkert ikke greit Lenke til kommentar
Araho Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Du kan jo alltids si at du var med fra Oslo, men at de ikke har sjekket billetten din enda? Lenke til kommentar
3irik Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Du kan jo alltids si at du var med fra Oslo, men at de ikke har sjekket billetten din enda? Skal strengt tatt andre veien, men var det som var tanken ja... Lenke til kommentar
Araho Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Ahh, haha, blingsa på den. Men tror ikke det skal bli noe stort problem, du har jo tross alt betalt for strekningen du reiser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå