OHJohansen Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Får se samme film til en billigere penge.Netflix satt opp prisen i Norge – i Danmark går den ned 1 Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Glad jeg kansellerte abn når netflix lekte med tanken på å justere prisene. Netflix, Spotify eller andre strømmetjenester har vært store skuffelser. De har ikke noe av det jeg vil ha. Et raskt google søk så har jeg det jeg trenger, dog fra den ulovlige delen av internett. 2 Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Ja, det skal ikke være lovlig på Internett. Et annet vel så stort problem er at mange av strømmetjenestene strømmer fra samme distributør, og dermed blir utvalget for snevert. /offtopic Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Så med andre ord blir altså prisforskjellen mellom dansk og norsk Netflix redusert, slik at danskene ikke lenger må betale ca 8% mer enn nordmenn. Svenskene får dog fortsatt Netflix ca. 10% billigere enn nordmenn. 9 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Är det inte bara att göra ett amerikanskt konto då? Du kan ju logga in på alla andra länders netflix med ett amerikanskt konto. Det är väl fortfarande billigare? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg TQT Hagenissen Skrevet 12. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. mai 2014 Glad jeg kansellerte abn når netflix lekte med tanken på å justere prisene. Netflix, Spotify eller andre strømmetjenester har vært store skuffelser. De har ikke noe av det jeg vil ha. Et raskt google søk så har jeg det jeg trenger, dog fra den ulovlige delen av internett. De som allerede hadde et abonnement hos netflix får ikke pris forandringer før om 2år. Det var kan skje litt tildlig å hoppe av skipet. 11 Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Glad jeg kansellerte abn når netflix lekte med tanken på å justere prisene. Netflix, Spotify eller andre strømmetjenester har vært store skuffelser. De har ikke noe av det jeg vil ha. Et raskt google søk så har jeg det jeg trenger, dog fra den ulovlige delen av internett. De som allerede hadde et abonnement hos netflix får ikke pris forandringer før om 2år. Det var kan skje litt tildlig å hoppe av skipet. Når utvalget er såpass dårlig så vil jeg si det er det perfekte tidspunkt å hoppe av skipet. Fester i samme slengen noen kjettinger rundt beina med betong blokker så jeg ikke risikerer å havne på skipet igjen. Endret 12. mai 2014 av PetriZide 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg TeaRex Skrevet 12. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. mai 2014 Ser ikke problemet til folk. Jeg har ingen problem å betale 80-100 kr i mnd for en haug med serier og filmer, istedet for å kjøpe DVD/Blu-Ray til 100 kr+ pr film/serie, eller begynne med ulovlig nedlastning.. for en gjeng med sytekopper. 22 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kybber Skrevet 12. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Ser ikke problemet til folk. Jeg har ingen problem å betale 80-100 kr i mnd for en haug med serier og filmer, istedet for å kjøpe DVD/Blu-Ray til 100 kr+ pr film/serie, eller begynne med ulovlig nedlastning.. for en gjeng med sytekopper. Helt enig! Her har man mulighet til å få tilgang til enorme mengder innhold til det som enten ved 79 eller 89 kroner må anses å være en svært billig penge. Samtidig har man mulighet til å vise at pirater mener alvor når de sier at nedlastinga vil avta/forsvinne når det kommer gode nok alternative løsninger. Men slike løsninger kommer naturligvis ikke over natten, og inntil en "tilstrekkelig god" løsning er på plass kan det vel kanskje være en tanke å betale noen kroner i avlat til de som prøver seg på å imøtekomme ønskene (Netflix, HBO osv)? Istedet mases det om en tier i måneden, og man forteller i praksis innholdsprodusentene at de aldri vil kunne lage bra og billige nok strømmetjenester, og man er ikke villig til å betale noe som helst for det de lager. Endret 12. mai 2014 av Kybber 11 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Så med andre ord blir altså prisforskjellen mellom dansk og norsk Netflix redusert, slik at danskene ikke lenger må betale ca 8% mer enn nordmenn. Svenskene får dog fortsatt Netflix ca. 10% billigere enn nordmenn. Hva er prisene i Danmark da? Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Glad jeg kansellerte abn når netflix lekte med tanken på å justere prisene. Netflix, Spotify eller andre strømmetjenester har vært store skuffelser. De har ikke noe av det jeg vil ha. Et raskt google søk så har jeg det jeg trenger, dog fra den ulovlige delen av internett. Så bra for deg! For eksisterende kunder varsles det altså en prisøkning på kr. 10/mnd om 2 år. Sett at de har holdt seg på 79kr/mnd siden de kom ut er ikke dette noe mer enn prisstigningen forøvrig. Bare håper dette også kan medføre at vi får enda bedre utvalg! Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Må skjønne at folk blir aldri fornøyd, jeg vet jeg sa at jeg skulle kansellere Netflix hvis de økte prisen, men nå blir jo prisen den samme i 79kr/mnd i to år til. Så får se om det blir bedre (og det har blitt bedre de siste månedene). Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Så med andre ord blir altså prisforskjellen mellom dansk og norsk Netflix redusert, slik at danskene ikke lenger må betale ca 8% mer enn nordmenn. Svenskene får dog fortsatt Netflix ca. 10% billigere enn nordmenn. Hva er prisene i Danmark da? 79 danske kroner. 1 Lenke til kommentar
warioman Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Netflix har jo ikke de nyeste sesongene av mange av de seriene de har der engang. Finner for eksempel også Pusur 2, men ikke Pusur 1(Mange flere filmer har samme problemet på netflix). Hvorfor kan ikke disse strømmetjenestene være litt up to date, og ikke bare ha sesonger fra 2008??? Har netflix selv, men må si jeg er skuffet over dem. Er ikke interessert i å betale ei krone mer før jeg faktisk får se serier som går på tv i dette tiåret. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Så med andre ord blir altså prisforskjellen mellom dansk og norsk Netflix redusert, slik at danskene ikke lenger må betale ca 8% mer enn nordmenn. Svenskene får dog fortsatt Netflix ca. 10% billigere enn nordmenn. Hva er prisene i Danmark da? 79 danske kroner. Da blir det vel å ta den litt langt å si at de betaler mer. Det er jo bare fordi DKK er sterkere enn NOK akkurat nå. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Nope: Transmission Tja, det virker det også Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) As a thank you for being a member of Netflix already, we guarantee that your plan and price will not change for two years.Er fornøyd jeg O:-) Garantert 79,- pr.mnd frem til 9.Mai-2016 Iflg luxusfellen det det koster for en baconpølse og en redbull. Sytepaver.... Endret 12. mai 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå