Simen1 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Nå synes jeg du er ufortjent negativ saturazzi. Jeg ser ikke det latterlige i dette, men jeg ser det kunstneriske aspektet. Jeg kan ikke se at det bekrefter dine fordommer om kunstnere eller hvorfor det i beste fall skulle bli en gedigen skuffelse (kan påstanden i det hele tatt kalles beste fall?). Og har du noen kilder på at kunstneren er selverklært? Ja, blidene blir grå. Det er sort/hvitt (gråskala) bilder. Den biten har du rett i. Samlingen blir nok også liten, kanskje 10-30 vellykkede bilder og ytterligere noen halvlykkede, men hvorfor vil du at samlingen skal bli stor? Er ikke noe av sjarmen nettopp at det blir en ganske eksklusiv samling av bilder? Hvilke kvanta mener du trengs for kunstnerisk suksess? Jeg ser at du ikke har fantasi til å skjønne at bildene kan beskyttes mot både mugg, spindelvev, regn osv. Ikke leseevne heller for det står allerede i tråden. Joda, du har et poeng i det med digitalkameraer og stacking eller timelaps som foreslått tidligere i tråden. Men nå er det ikke ditt kunstprosjekt så da foreslår jeg at du starter ditt eget og utformer det slik du vil. Gjerne med digitalkameraer om du vil. Endret 17. mai 2014 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg