lallis Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Yo.. Jeg er på utkikk etter et headset, eller en mikrofon. God kvalitet, men ikke altfor dyrt.. Noen som har noen å anbefale? Ikke USB, skal ha det inn i lydkortet. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvis du hadde sett deg litt om på overklokking.no sine sider, hadde du funnet en plass det står søk, der kan du skrive inn headset og da får du mange treff med flere folk som er på utkikk etter headsett. Selv hadde jeg et headset for en stund siden, som jeg faktsik var ganske fornøyd med, det var god lyd å greier...var vel noe ala den her Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Trust Headset Multi function 410, ja. Støtter den. Kjøpte et slikt for noen uker siden og er fornøyd med det.. Helt grei lyd og Bass Vibration tingen er litt 'morsom'. :o Lenke til kommentar
L.. Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Trust Headset Multi function 410, ja.Støtter den. Kjøpte et slikt for noen uker siden og er fornøyd med det.. Helt grei lyd og Bass Vibration tingen er litt 'morsom'. :o Må faktisk si meg enig. Jeg har brukt 2-3 mic som jeg har etter hvert bare kastet eller gitt gort. Dette headsettet holder koken ennå for min del. Men bass vibration er morsomt i 10min. Helt til du skal faktisk snakke med noen. Da høres de andre ut som sinte bjørner som ikke har spist på en stund. Da er det ikke lenger gøyt med bass risting. Da må jeg klare meg fint uten. Men når du skal spille av litt musikk, er det et hakk morsomere. Trust Headset Multi function 310 er like bra, men uten bass risting. PS. For å bruke Bass dildoen, må du enten bruke batterier eller få strøm fra USB. (Som i følge noen kan lage litt knitring av og til. Ikke det jeg har merket) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå