Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortell om dine Tinder-møter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Har ikke nok interesse for å møte noen selv via Tinder, så jeg tar sjeldent initiativ til å ta kontakt og desto mindre til å planlegge et møte.

Har likevel truffet 2 etter deres initiativ, hun ene hadde jeg litt historie med i fjortistiden og hun andre var totalt ukjent for meg.

Ingen av møtene ga noe mersmak og har ikke hatt lyst til å finne på noe i etterkant.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Om du driter i tinder bør du vel strengt tatt drite i denne tråden. Så i stedet for å spamme kan du som Angeliqa foreslår, ta deg en bolle og finn på noe annet i stede. Håper en moderator kan rydde litt og at vi ellers kan holde oss OT.

Selv har jeg ikke prøvd tinder enda. Har fundert litt på det, men vet egentlig ikke så mye om den. Får se på det når junior har mammauke. Tips mottas med takk da, hillsen tinder-noob :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om du driter i tinder bør du vel strengt tatt drite i denne tråden. Så i stedet for å spamme kan du som Angeliqa foreslår, ta deg en bolle og finn på noe annet i stede. Håper en moderator kan rydde litt og at vi ellers kan holde oss OT.

Selv har jeg ikke prøvd tinder enda. Har fundert litt på det, men vet egentlig ikke så mye om den. Får se på det når junior har mammauke. Tips mottas med takk da, hillsen tinder-noob :)

Bilder er alfa-omega på tinder. Så sørg for at bildene er bra. Dropp bilder som er tatt i speilet, eller flexing. Det er no-no. Barings er greit, så lenge det er i en naturlig setting. Bilder med andre jenter er heller ikke et sjakktrekk. Hvem er de liksom. Jeg vil se deg, og ikke andre. Mitt tips til deg ;)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mine tindermøter har vært alt fra møte, pule, date til bare møting og puling.

Gitt litt opp å skulle finne meg noen kjæreste der inne så nå bare bruker jeg det hvis jeg har lyst på noen nye å pule....

Anonymous poster hash: 88303...600

You're doing it wrong.

Lenke til kommentar

Litt morsomt at jeg fant denne tråden, er faktisk sammen med en jeg møtte på tinder tilbake i januar. Vi var bekjente fra før, hadde snakket sammen minimalt før, på en fest eller to fordi vi har mange felles venner, men aldri ellers. Så møttes vi på tinder og begynner bare å snakke om masse bullshit, endte med at jeg møtte henne en gang, vi klikka bra sammen, møttes flere ganger, også endte det opp med at vi er her vi er idag da, takk tinder :w00t:

Anonymous poster hash: c628f...d25
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han siste jeg skrev om i førstepost, "planla" i går "løst" om at vi måtte se det sammen i sommer… hihi. Tolker det som et godt tegn at fyren kan se litt frem i tid(?) :whistle: hehe…

Endret av Angeliqa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...