MotoG Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Dobbelt Enkeltbekkasin Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jo, skikkelig nebbete de to der. Jeg velger meg V2 i et litt mørkere leie som gjør at detaljene kommer litt bedre fram. Ingenting å si på skarphet og detaljer her. Bakgrunnen her er ikke helt god for øyet så jeg ville isolert den med f.eks. et av lassoverktøyene. Du behøver ikke gå helt inntil fuglene hvis du i etterkant bruker blur-verktøyet. Et par klikk så burde du ha det, men det ser du selv hvor mange klikk du trenger for å jevne ut. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Jo, skikkelig nebbete de to der. Jeg velger meg V2 i et litt mørkere leie som gjør at detaljene kommer litt bedre fram. Ingenting å si på skarphet og detaljer her. Bakgrunnen her er ikke helt god for øyet så jeg ville isolert den med f.eks. et av lassoverktøyene. Du behøver ikke gå helt inntil fuglene hvis du i etterkant bruker blur-verktøyet. Et par klikk så burde du ha det, men det ser du selv hvor mange klikk du trenger for å jevne ut. Roar Takker for tipset og kommentaren Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Hei, MotoG. Imponerende bra bilde av enkeltbekkasin(er), - og ikke minst med tanke på at denne fuglearten er regnet som meget vanskelig å fotografere, da den er svært sky og alltid på vakt ! Dersom jeg noen gang skulle ha greid å få tatt like bra bilder av enkeltbekkasin som de to du presenterer her, ville jeg nok blitt både glad og stolt ! Roar har forslag til å endre bakgrunnen, og det er kanskje en god idé, men generelt ønsker jeg å bevare det miljøet som fuglene har valgt å oppholde seg i ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg