Gå til innhold

Frodig, forfallent og Forbudt område....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja," lev farlig, dø ung og bli et pent lik" - var det ikke det vi pleide å si i våre yngre dager, Ulv?

Til tross for dette har vi blitt to tilårskomne menn så du overlever nok dette også.

Fint komponert i godt lys med god skarphet som gir klare farger og detaljer.

Jeg foreslår et par millimeter kutt i bånn så den siste store knausen mot høyre går helt rent ut på nedre ramme da den vesle stripa du har til slutt der lett gjør bildekanten urolig selv om den ikke munner ut helt borte i hjørnet..

Roar

Lenke til kommentar

Hei, Ulv Sandberg.

Jeg liker komposisjonen og de friske grønnfargene, som indikerer hvilken idyllisk plass dette kunne blitt dersom det ble gjennomført en omfattende rehabilitering av bygningene ! :)

Roars kreative og konstruktivt kritiske blikk har resultert i et forslag om et lite inngrep / innhogg i bildet, - jeg kan se det nå, men jeg hadde ikke kommet på det selv !

Hva kan stedet ha blitt brukt til, - tjærebrenning eller annen trevirkebasert næring ?

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Ulv Sandberg.

Jeg liker komposisjonen og de friske grønnfargene, som indikerer hvilken idyllisk plass dette kunne blitt dersom det ble gjennomført en omfattende rehabilitering av bygningene ! :)

Roars kreative og konstruktivt kritiske blikk har resultert i et forslag om et lite inngrep / innhogg i bildet, - jeg kan se det nå, men jeg hadde ikke kommet på det selv !

Hva kan stedet ha blitt brukt til, - tjærebrenning eller annen trevirkebasert næring ?

Vennlig hilsen

Albert.

Takker så mye for kommentaren Albert.....nei dette er rett og slett militært område med høye gjerder og videoovervåking.

mvh Ulv

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...