herman2k Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hei Har brukt en del tid på leting etter en serier som gikk på barne tv når jeg var liten.. Det jeg husker av serien er: - Handler i hovedsak om en gutt på en gård som er detektiv, men han ser ting litt annerledes enn andre. Så når han skal "løse" saken tror han at det har skjedd de villeste tingen. Men når alt kommer til alt så er det bare masse missforståelser og ting har ikke vært som han trodde.. Han har ei søster også som er ofte innblandet i ting. Han ser ofte ting som ikke er der.. Feks at han tror det er en borg, men egentlig bare et hundehus osv Er det noen der ute som kan hjelpe meg??? Tror ikke jeg husker noe mer.. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Thomas og tim er det du kanskje er ute etter. jeg husker den serien på barne tv som om det skulle være i går. https://www.youtube.com/watch?v=LowYG0OArj4 jeg er så heldig at jeg faktsik har Thomas og tim pc spill. jeg får starte opp pc'n med Windows 95 og spille det spillet igjen hehe. Lenke til kommentar
herman2k Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 Takk!! Akkurat den jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå