noclue1 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hei! Jeg går med planer om å åpne en ny nettbutikk for salg av sportsklær. I den anledning lurer jeg på om det er noen som har noen gode tips på hvordan man får tak i leverandører/fabrikker? Sliter med å få svar når jeg prøver å ta kontakt gjennom nettsidene deres. For å komme meg videre med forretningsplanen trenger jeg å få litt innblikk i hvilke priser de forskjellige leverandørene opererer med og om det er vanskelig å få til et samarbeid med de største aktørene Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Sportsklær er vel en så presset bransje at jeg ville ha vurdert å satse på noe annet. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 @0__o Nå kjenner ikke jeg til innkjøpspriser på sportsklær, men klær generelt er det MYE fortjeneste på, utpris er gjerne 10x innkjøp. Kan ikke se hvorfor sportsklær skal være veldig annerledes. @noclue1 Hvis du har funnet nettsider til leverandører, er det bare å ta en telefon. Ta gjerne et google-søk etter f.eks: gsport leverandør, så får du opp leverandøren dems, kom opp som et av de første treffene. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Er det ikke bare å kontakte leverandørene å be om prisliste? "Hei, jeg driver en nettbutikk og vurderer å ta inn deler av deres sortiment i butikken. Har dere noen spesielle krav til underleverandører og en prisliste? mvh noclue1 Butikksjef www.utpåturaldrisur.no " Jeg tror du skal opp i ganske store volum for å få spesialpriser, men som nevnt over så er det ofte ganske høy fortjeneste på klær. Problemet ligger vel heller i hvor fort klær taper seg i verdi, og at du kanskje behøver å legge en del penger på eget lager. Får du dropshippet 100% har du liten risk utover returer. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå