The Little Lucid Moments Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Som jeg skulle sagt det selv. Ja... i dette tilfellet strides ikke de lærde. Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 Som jeg skulle sagt det selv. Ja... i dette tilfellet strides ikke de lærde. Jeg er bedre enn de lærde. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg er bedre enn de lærde. Ja, de må jo ha fått lærdommen fra noen... Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg er bedre enn de lærde. Ja, de må jo ha fått lærdommen fra noen... Fra meg, men jeg vil ikke skryte. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Finnes det et diskusjonsforum for eliten? Noe a la Elitesingels? Helst vil jeg diskutere anonymt med Bilderberger. Å diskutere med høyt utviklede mennesker som meg er ikke enkelt. Fyr løs. Nå «kjenner» jeg jo deg og vet ditt nivå. Så lett blir det ikke. 1 Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Finnes det et diskusjonsforum for eliten? Noe a la Elitesingels? Helst vil jeg diskutere anonymt med Bilderberger. Å diskutere med høyt utviklede mennesker som meg er ikke enkelt. Fyr løs. Nå «kjenner» jeg jo deg og vet ditt nivå. Så lett blir det ikke. Vennen min. Jeg vil ikke ta fra deg nattesøvnen. Vil gi deg også litt tid til å føle at du lykkes med å komme i nærheten av mitt nivå. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg er bedre enn de lærde. Ja, de må jo ha fått lærdommen fra noen... Fra meg, men jeg vil ikke skryte. Du er jo både ydmyk og beskjed du. Så litt selvskryt skal du ta til deg Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg er bedre enn de lærde. Ja, de må jo ha fått lærdommen fra noen... Fra meg, men jeg vil ikke skryte. Du er jo både ydmyk og beskjed du. Så litt selvskryt skal du ta til deg Jeg trenger ikke skryte av meg selv når jeg har andre til å gjøre det. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Finnes det et diskusjonsforum for eliten? Noe a la Elitesingels? Helst vil jeg diskutere anonymt med Bilderberger. Å diskutere med høyt utviklede mennesker som meg er ikke enkelt. Fyr løs. Nå «kjenner» jeg jo deg og vet ditt nivå. Så lett blir det ikke. Vennen min. Jeg vil ikke ta fra deg nattesøvnen. Vil gi deg også litt tid til å føle at du lykkes med å komme i nærheten av mitt nivå. Jeg tviler på at jeg når deg til knærne. Du har jo allerede utplassert alle i tråden så langt Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg trenger ikke skryte av meg selv når jeg har andre til å gjøre det. Hvordan føles det og være best? Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Finnes det et diskusjonsforum for eliten? Noe a la Elitesingels? Helst vil jeg diskutere anonymt med Bilderberger. Å diskutere med høyt utviklede mennesker som meg er ikke enkelt. Fyr løs. Nå «kjenner» jeg jo deg og vet ditt nivå. Så lett blir det ikke. Vennen min. Jeg vil ikke ta fra deg nattesøvnen. Vil gi deg også litt tid til å føle at du lykkes med å komme i nærheten av mitt nivå. Jeg tviler på at jeg når deg til knærne. Du har jo allerede utplassert alle i tråden så langt Vil ikke ha deg lenger opp enn til knærne... Jeg trenger ikke skryte av meg selv når jeg har andre til å gjøre det. Hvordan føles det og være best? Helt naturlig. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Finnes det et diskusjonsforum for eliten? Noe a la Elitesingels? Helst vil jeg diskutere anonymt med Bilderberger. Å diskutere med høyt utviklede mennesker som meg er ikke enkelt. Fyr løs. Nå «kjenner» jeg jo deg og vet ditt nivå. Så lett blir det ikke. Vennen min. Jeg vil ikke ta fra deg nattesøvnen. Vil gi deg også litt tid til å føle at du lykkes med å komme i nærheten av mitt nivå. Jeg tviler på at jeg når deg til knærne. Du har jo allerede utplassert alle i tråden så langt Vil ikke ha deg lenger opp enn til knærne... Jeg trenger ikke skryte av meg selv når jeg har andre til å gjøre det. Hvordan føles det og være best? Helt naturlig. Litt høyre en opp ditt vil du vel ha meg, kjenner jeg deg rett Det er selvsagt naturlig for deg, du har jo alltid vært best Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Finnes det et diskusjonsforum for eliten? Noe a la Elitesingels? Helst vil jeg diskutere anonymt med Bilderberger. Å diskutere med høyt utviklede mennesker som meg er ikke enkelt. Fyr løs. Nå «kjenner» jeg jo deg og vet ditt nivå. Så lett blir det ikke. Vennen min. Jeg vil ikke ta fra deg nattesøvnen. Vil gi deg også litt tid til å føle at du lykkes med å komme i nærheten av mitt nivå. Jeg tviler på at jeg når deg til knærne. Du har jo allerede utplassert alle i tråden så langt Vil ikke ha deg lenger opp enn til knærne... Jeg trenger ikke skryte av meg selv når jeg har andre til å gjøre det. Hvordan føles det og være best? Helt naturlig. Litt høyre en opp ditt vil du vel ha meg, kjenner jeg deg rett Det er selvsagt naturlig for deg, du har jo alltid vært best Jeg er litt mo i knærne. Nå må hjernen min ha sin skjønnhetssøvn. Ha en god natt, pusen min, skal tenke masse på deg. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg er litt mo i knærne. Nå må hjernen min ha sin skjønnhetssøvn. Ha en god natt, pusen min, skal tenke masse på deg. God natt vennen Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 Endelig et sted som passer min intelligens: http://time.com/2927179/geniuses-in-love-mensa-and-match-com-partner-for-a-new-dating-site/ Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg er litt mo i knærne. Nå må hjernen min ha sin skjønnhetssøvn. Ha en god natt, pusen min, skal tenke masse på deg. God natt vennen Ser deg på gaypride, skatten min. #oslowithlove Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Der var Moskusen, jo! Hvor har du vært? Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 Der var Moskusen, jo! Hvor har du vært? Husker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå