andrevr Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 har hatt tvkortet pinnacle pctv pro i ca 4 mnd nå. Jeg er godt fornøyd med kvaliteten når jeg ser på tv (på pcen), men misfornøyd med lyden på opptak. Jeg har prøvd å sett på virtualdub og premiere som opptaksprogram, men disse har ikke fungert for meg. finnes det noen gratis nedlastbare program eller program en må betale for (unntatt studio8) som vil fungere bedre enn det som fulgte med kortet?? Lenke til kommentar
goggi Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Du kan jo prøve Cyberlink PowerVCR-II Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 har hatt tvkortet pinnacle pctv pro i ca 4 mnd nå. Jeg er godt fornøyd med kvaliteten når jeg ser på tv (på pcen), men misfornøyd med lyden på opptak. Hvilke drivere/program bruker du for å få kortet til å fungere i XP? Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 bruker pinnacle softwaren som fulgte med. versjon 5.1 alt ble installert automatisk i xp Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Du kan prøve Windows Movie Maker. Accessories... Min erfaring er at det programmet blir ganske CPU-avhengig. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har det samme TV-kortet, og er heller ikke imponert over lyden. Men jeg bruker bare høyttalere som finnes i LCD-skjermen. Hvis lyden er dårlig ut fra TV-kortet, så hjelper det ikke med noe annet program. Det er lydkortet som tar opp lyden uansett. Men du kan prøve å dempe volumet på opptaket, hvis det skurrer mye når lyden er høy. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 har selv god erfaring med virtual dub og pinnacle pctv. du kan jo sjekke her for alternativer: http://www.tv-cards.com/apps.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå