Yob tvaya mat' Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 nei. ingen av bussane blinka ut. og det var i ei 30 sone.. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 daså hehe, men man vet jo aldri med de incest systemet hvor alle er i slekt. Påfallende hvor ofte den holdningen går igjen hos folk som ikke klarer å følge lover og regler ... 3 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Så du kjørte 30 kmt/t i en 30-sone, forbi en buss som slapp av og på passasjerer? Det er ganske uansvarlig. Du må virkelig kjøre sakte i 30-soner når du passerer busser. Folk, og ofte barn, kan forsøke å krysse veien, og du ser dem ikke i det hele tatt før de står rett foran deg. De latterlige incest-påstandene, og slike holdninger bør du forøvrig holde for deg selv. 1 Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 fyfaen.. akselererte fra kanskje 5 kmt til 20... det stod noen ungdommer der og gikk på.. bruker å stå der i 5 minutter. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 daså hehe, men man vet jo aldri med de incest systemet hvor alle er i slekt. Vel, at det foregår mye slikt griseri i din familie, betyr ikke at det er slik over alt altså. Men angående din kjøring, så håper jeg at du har lært av feilen. 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 20 kilometer i timen er mer enn 5 meter i sekundet. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jeg bremser helt ned som om det var noen der, sjekker så kjører igjen. Kjøre rett over uansett hastighet over 3 vil være som å satse på at det ikke kommer noen. Ofte når bussene står sånn så kommer folk som vil rekke den ol løpende , så fra andre siden også og bak bussen er i praksis ekstra mye å passe på. 3 av overgangene med lys i på hele vegen der jeg bor har kommet opp etter noen ble påkjørt og drept i fotovergang pga buss. 1 Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Formell strafferamme er bøter og fengsel i inntil ett år, samt tap av førerrett i varierende lengde. så jeg kan risikere å få ett års fengselsstraff, mens dette er en lov som blir brutt hver eneste dag? latterlig Si det om saken ender opp i rettsvesenet. At denne loven blir brutt hver dag, så du bør slippe straff. Har du et bilde av hvordan denne strekningen ser ut? Google Street View eller noe? Endret 15. mai 2014 av OscarMike1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå