RWS Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 FFF = Femti, Feit og Ferdig Haha! Ferdig med hva? Jobb? Ferdig med livet... Er sluttkjørt når man passerer femti vet du, da går alt nedover etter det... Var hos legen for å fornye sertifikatet og får å få på en A (Kjørte opp på motor sykkel på tirsdag og har allerede kjørt 70 mil... ) og fikk høre at jeg hadde en usedvanlig kort historikk... Jeg har nesten ikke vært syk, så alt kommer vel etter passerte femti tenker jeg... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 22, blir 23 i år. Damn, gikk nå opp for meg at jeg faktisk har vært en del av dette forumet ganske lenge. Dog ikke nok poster til å kunne matche meg med andre som har vært her like lenge/lenger. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 litt over 20 år siden jeg kom til verden Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 litt over 20 år siden jeg kom til verden Hvor mange energidrikker drikker du i uka? :O Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hvor mange energidrikker drikker du i uka? :O passer kanskje ikke inn under overskriften, men har ingen "fast" mengde, varierer fra 0 til 30 stk i uka 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hvor mange energidrikker drikker du i uka? :O passer kanskje ikke inn under overskriften, men har ingen "fast" mengde, varierer fra 0 til 30 stk i uka Ikke helt nei, måtte bare vite. Hvordan får du plass til alle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå