noensomvet Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Hei Jeg skal ha nynorsk tentamen snart, og vi har fått i oppgave og skrive en skildring om våren på ca 100-150 ord. Noen som har noen tips eller forbedringer til teksten min? tar imot all hjelp jeg kan få, har veldig lyst på en 6`er. si ifra vis du har lyst så legger jeg den ut her, eller sender melding til deg Endret 11. mai 2014 av noensomvet Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Det kan være dumt å dele teksten din her og bli tatt for plagiat og/eller fusk. Lenke til kommentar
noensomvet Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 derfor ber jeg folk sende melding om de vil hjelpe vil helst ikke bli tatt for fusk som du sier.. Det kan være dumt å dele teksten din her og bli tatt for plagiat og/eller fusk. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Du kan sende til meg. Fortell også om hvilket trinn det er, og gi hele oppgaveteksten. Kan ikke garantere at jeg får tid til å se på den. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Ut i fra åpningsinnlegget til TS å bedømme, så lyser det ikke akkurat sekserkandidat... Endret 11. mai 2014 av Star Fox Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 En tentamen på 100-150 ord? Og hvordan vet du hva oppgaven er? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå